رفتن به محتوای اصلی

Babak Sasani
نظرات رسیده
10.06.2022 - 16:00

Babak Sasani آقای محققی عزیز بگمان من یکی از علتهای گمراهی در شناخت نه تنها در سیاست، بلکه در هر زمینه دیگر، نادانی و یا نادیدن سیستم و این است که هر چیزی در سیستم معنا و کار کرد دارد. فیزیک و

Babak Sasani
آقای محققی عزیز
بگمان من یکی از علتهای گمراهی در شناخت نه تنها در سیاست، بلکه در هر زمینه دیگر، نادانی و یا نادیدن سیستم و این است که هر چیزی در سیستم معنا و کار کرد دارد. فیزیک و زنجیر حیات سیستم های خود را داشته و در کل به سیستم جهانی وجود پیوند خورده کارکردوجای طبیعی خود را دارند. در جامعه ی انسانی سیستمها، خانواده، کار، زبان ، اقتصادو پیچیده تر از همه سیستم دولت را داریم. در این سیستمها سرشت و تار و پود از طبیعت گرفته میشود و بافت سیستم گزینش آگاهانه جامعه می‌باشد. که در نرمها و قرار دادها و قوانین موضوعه فورموله شده اند. البته که سیستم را بدون بکار گیری تار و پود طبیعی و مادی آن نمیتوان خلق کرد( سوسیالیسم حزبی)
این پیش در آمد به گمان تجربی و دانشی ام هست که بگویم خامنه ای فرآورده ی سیستم ج.ا اسلامی است. و قانون اساسی ج.ا. مانند یا همان د.ان.ای. جمهوری اسلامی است. هر چند که قشر فاسد آخوند و جنایتکاری مانند خمینی و خامنه ای گزینش سیستم هستند، سیستم به نوبه ی خود سلولهای مناسب بقای خود را پرورش میدهد.
اینک که ملت تاریخی ایران د ر رستاخیز نوین خود در آستانه انتخاب سیستم بعدی است، گزینش سیستم و قشر و سلولهای سازنده آن باید آگاهانه بررسی شود.
بگمان من که در رده های پایینتر راه شما رارفته ام آقای رضا پهلوی، که شاهزاده ی مدرن و میهن دوستی هستند در این برهه نماد شایسته ای در گذار از سیستم بیمار و کانابالیک ج.ا می‌باشند. این نماد شایسته بدون یک سیستم مدرن و ساختار حقوقی کار آمد و پویا و زاینده میتواند خطر ویرانگر اشغال ۵۷ را پنهان کند.
با احترام و دوستی