رفتن به محتوای اصلی

Rassul Mehdisade
نظرات رسیده
09.06.2022 - 08:59

Rassul Mehdisade رفیق گرامی نمی دانم به عمد و با غیر عمد اشارات شما فقط در گذشته می ماند و تا به حال می رسد مطلب را به سرانجام می رسانید. راستش چقدر فراوان بودند رفقای فدایی که در گذشته بسیار وطن

Rassul Mehdisade
رفیق گرامی نمی دانم به عمد و با غیر عمد اشارات شما فقط در گذشته می ماند و تا به حال می رسد مطلب را به سرانجام می رسانید.
راستش چقدر فراوان بودند رفقای فدایی که در گذشته بسیار وطن پرست تر از آقای علی کشتکر بودند و چقدر هم پر شور در دفاع از منافع ملی و مردم تلاش می کردند ولی شماها به عمد آنها را به فراموشی سپردید تا آنها کم نام جانشان را فدایی وار تقدیم میهن و مردم کردند و شما چند نفر هنوز هم باهمدیگر تجدید خاطره می کنید و چنان نشان می دهید که در جهان فدائیان فقط شما چند نفر انگشت شمار گل و بلبل بودید و منبع فداکاری و مبارزه.
امروزه مسله، انتشار بیانات این آقایان در کرنش به درگاه امپریالیزم و دربار شاهنشاهی از جمله جناب کشتکر با آن سابقه درخشانی که شما تصویرش می کنید می باشد.
بهتر بود شما توضیح می دادید که این آقایان از جمله جناب کشتکر چرا به آن گذشته زیبا پر از شور و شوق مبارزه تف می کند و خود را به عنوان ناجی چپ از دنیای شر بیرون کشیده تا در دنیای خیر و برکت باز هم در آن صندلی جلوس کند که در گذشته شما ها او را در نشانده بودید.
آقای کشتکر همیشه یک سنگ انداز بود زمانی بسوی دربار شاه و درگاه امپریالیزم، گاهی به هواپیمای جنگی صدام و حالا هم به چپ و مبارزان صادق و وفادار‌!