رفتن به محتوای اصلی

Hoas Asadi
نظرات رسیده
05.06.2022 - 18:41

Hoas Asadi نه متاسفانه این دور زدن را اپوزیسیون بسیار قبل تر انتخاب کرده بود❗ اپوزیسیون خواهان این بود که آقای رضا پهلوی فقط در حد یک نماینده حزب مشروطه ظاهر شود . او را هرگز به عنوان نمادی یا

Hoas Asadi
نه متاسفانه این دور زدن را اپوزیسیون بسیار قبل تر انتخاب کرده بود❗
اپوزیسیون خواهان این بود که آقای رضا پهلوی فقط در حد یک نماینده حزب مشروطه ظاهر شود . او را هرگز به عنوان نمادی یا گرانیگاه مجموعه اپوزیسیون داخل و خارج نمی خواستند ببینند . خود او بارها تاکید کرده بود که معرف یک حزب و یک جریان نمی تواند باشد.
بخشهای از مردم ایران آقای رضا پهلوی را به عنوان نماد همبستگی می بینند اما اپوزیسیون سنتی چپ یا ته مانده ملی-مذهبی با نامهای گوناگون، تلاش کرده و می کنند تا با افسار پروپاگاندای خود " اسب سرکش" گرایشات پادشاهی خواهی مردم ایران را مهار کنند یا آن را نادیده گیرند. نماینده سمبلیک گرایشات میلیونها ایرانی را اپوزیسیون مورد نظر با اکراه یاد کرده و می کنند . اپوزیسیون بجای دست همکاری دراز کردن، راه جداسازی را همیشه تبلیغ کرده اند. هر جا حرفی زدند تاکیدشان بر جمهوریخواهی و تبلیغ آن بود. آنها در دوری گزینی از پادشاهی خواهان همیشه پیشقدم بوده اند. به عبارتی حیات سیاسی آنها صرفا در این جداسازی تعریف شده بود، برخلاف آنچه آقای رضا پهلوی مکررا به همبستگی تاکید میکرد .
این را آقای پهلوی بسیار خوب فهمیده بود. نمونه پیمان نوین آزمون خوبی برای اپوزیسیون نامبرده بود .بجای همکاری آنها به دنبال توبه دادن شاهزاده و فاصله گرفتن او از وظایف تاریخی اش، در نهایت طرد او بودند.
نه متاسفانه این دور زدن را اپوزیسیون بسیار قبل تر انتخاب کرده بود . الان هم امکان آنرا دارند که با نگاه دیگر با او به گفتگو بنشینند. من البته چنین تصوری ندارم چون پهلوی ستیزی برای اپوزیسیون چپ ایران مانند ناموس پرستی شان شده است.