رفتن به محتوای اصلی

پوتین یا اردوغان مسئله این است، اما

پوتین یا اردوغان مسئله این است، اما

برخی‌ هموطنان عجب مردمانی هستند ، بعضی‌ از آنان بی‌ مزد و اجرت گماشتگی بیگانگان را می‌‌کنند ، عده‌ای چپ نمای آخوند پرست با سوابق ننگین سنگ پوتین را به سینه می‌‌زنند و گروهی دلقک در اردغانیسم ذوب شده اند ! .

در ابتدا متذکر می‌‌شوم که پدر و مادر من ترک زبان بوده و هستند ، از دو مادر بزرگ مرحوم شده یکی‌ فارسی‌ را با لهجه صحبت می‌‌کرد و دیگری با وجود سالها اقامت در جنوب شهر تهران ، حتی یک جمله فارسی‌ نمی‌‌توانست بیان کند .

رجب تایب اردوغان ـ او فرزند خلف آخوند کراواتی نجم الدین اربکان نخست وزیر اسلامگرای سابق است ، اردوغان در دوران اول نخست وزیری خود را یک مسلمان مدرن معرفی می‌‌کرد و می‌‌خواست الگوی دیگر کشورهای مسلمان نشین باشد . اما پس از محکم نممودن جای پا و به دست گرفتن همه نیروهای نظامی و سرکوب ، ماسک خود را برداشت و ماهیت ارتجاعی خود را به نمایش گذاشت ، نیت او بازگشت به اقتدار ارتجاعی ـ عثمانی است . اردوغان ماهیت ضدّ بشری خود را در جریان محاصره کوبانی توسط گروه داعش که نهایت توحش را نمایندگی می‌‌کنند ، نشان داد و آن حمایت لجستیک از داعش و همزمان حمله و بمباران کوردها . شوربختانه در این میا‌‌ن بعضی‌ از همزبانان آذربایجانی اما پان ترکیست ، وقاحت را به حدی رسانده اند که در حمایت از اردوغان ، در ضدیت و نفرت از کُردها از فاشیست‌های ترکیه پیشی‌ گرفته اند . من به عنوان یک ترک زاده در مخالفت با فاشیستهای نو ظهور وطنی ، در کنار کُرد‌ها بوده و خواهم بود .

ولادیمیر پوتین ـ او که عضو سابق ک گ ب بوده ، بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی فرصت طلبانه با ایجاد یک مافیای دولتی تا به امروز حکومت می‌‌کند . پوتین در واقع نماینده بورژوازی روس است ، در حفظ منافع اقلیت چپاولگر روس ، هر منتقدی را سرکوب و دستور ترور هر روزنامه نگار افشاگری را صادر می‌‌کند . در مورد او هم تعدادی از پس مانده‌های چپ خط امامی که تحت عنوان " راه توده " فعالیت می‌‌کنند ، در راستای مبارز ضدّ امپریالیستی دن کیشوتی ، از او حمایت می‌‌کنند . این دسته از ورشکستگان که ننگ‌ تاریخ را بر خود خریده اند ، می‌‌دانند که روسیه در هر سه سیستم ؛ تزاری با قرار داد‌های گلستان و ترکمنچای ، دوران کمونیستی با عدم خروج از ایران حتی دو سال بعد از خارج شدن قوای انگلیس در پایان جنگ جهانی‌ دوم ، دوران پوتین هم فقط یک قلم کلاهبرداری چند میلیاردی نیروگاه بوشهر و بسیار قرار داد‌های استعمار گرانه دیگر ، کشور ما را غارت کرده است .
چپ نمایان خروشچفیست - پوتینیست‌ در حمایت از پوتین و جمهوری اسلامی ، نه تنها به مردم خود خیانت می‌‌کنند ، بلکه نام‌های جاویدان میلیونها کمونیستی که در سراسر جهان در مقابله با فاشیسم هیتلری و امپریالیست‌ها جان دادند را ، لکه دار می‌‌کنند .

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
فیس بوک آقای احمد مقیمی
منبع:
https://www.facebook.com/amad.morgan?fref=pb&hc_location=profile_browser

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید