رفتن به محتوای اصلی

پيام آمينه قادری مادر زانيار مرادی به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن

پيام آمينه قادری مادر زانيار مرادی به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن

متن کامل پیام :

من مادر زانيار مرادی زندانی سياسی محکوم به اعدام، فرارسيدن ۸ مارس روز جهانی زن را به همه زنان آزاده در ايران و در دنيا تبريک ميگويم. اجازه دهيد در اين روز آرزوی عميق و قلبی خودم را براي آزادی زندانيان سياسی و لغو احکام اعدام ابراز کنم.
من اجازه ميخواهم تبريک هشت مارس را در ابتدا به زنان آزاده ای تقديم کنم که در اين روزها و ماهها و سالهای سخت و جانکاه ما را تنها نگذاشته و همواره برای نجات عزيزترين فرزندم و هم پرونده ای او لقمان مرادی ، مبارزه کرده اند.
هشت مارس روز جهانی زن ، در عين حال شايد روزی باشد که همگان نگاهی به ته قلب ما بياندازيد، مادرانی که با کابوس مرگ و قتل عمد فرزندانشان روز را به شب و شب را به روز ميرسانند، اين ازنظر من عميق ترين حفره و زخم در دل هر مادر و پدری است.
من اين سرنوشت را براي هيچ مادری آرزو نميکنم. هشت مارس امسال بايد روزی باشد که به همه مادرانی که فرزندان و عزيزان دلبند آنها را متاسفانه کشتند و از آن فرزندان، از شور و گرما و لبخند و زندگی ، فقط قاب عکسی برای مادران بجا نهادند، ياد کنيم و به همه اين مادران ادای احترام کنيم.
اجازه دهيد به نهاد مادران پارک لاله، مادران عليه اعدام و همه سازمانهايی که صدای اين مادران را منعکس ميکنند، درود بفرستم. من بويژه ميخواهم به مادر فرزاد کمانگر درود های عميق و قلبی خودم را تقديم کنم. مادرانی همچون دايه سلطنه، در بدترين شرايط و با خون دل از آرزوهای فرزندان خود و از حرمت آنها بخوبی دفاع ميکنند.
يکبار ديگر هشت مارس روز جهانی زن را به همه زنان و مردان آزاده دنيا تبريک ميگويم. من مادری هستم که دلم، بارها از صدای تلفن و يا از صدای هيجان زده افراد، پايين ريخته، و فکر کرده ام شايد خبر بدی برايم دارند! از همه شما ميخواهم به فعاليتهای خودتان در دفاع از فرزندم ادامه دهيد ، نگذاريد خبر بد بشنوم و نگذاريم ديگر هيچ مادری خبر بد بشنود.
آمينه قادری مادر زندانی سياسی محکوم به اعدام، زانيار مرادی
چهارشنبه ۷ اسفند ماه برابر با ۲۶ فوريه ۲۰۱۴

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
ایمیل ارسالی

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید