رفتن به محتوای اصلی

صدا و سیمای رژیم جمهوری اسلامی حتی سخنان محسن رضائی را هم سانسور کرد!

صدا و سیمای رژیم جمهوری اسلامی حتی سخنان محسن رضائی را هم سانسور کرد!
تفسیر از:
اقبال اقبالی

اگر تا چند وقت دیگر، مشکلات وی حل نشود، خود‌کشی می‌کند.
بخش دیگری از سخنان محسن رضایی و زمانی که وی در مورد تبعیض بین قومیت‌ها سخن می‌گفت نیز ‌سانسور ‌شد. محسن رضایی در این بخش از سخنان خود از تلاش برای از بین بردن تبعیض میان قومیت‌ها سخن گفته بود که این بخش نیز اجازه پخش نیافت‌. شعار رفع تبعیض قومی در چارچوب نظامی دینی ای که خود نمونه کامل تبعیض و ارتجاع می باشد؛ اساسن ناظر بر جلب آراء ارتجاع قومپرست بوده و تنها مصرف انتخاباتی دارد!

*******

دو اخطار محسن رضایی در صدا و سیما سانسور شد
امشب ساعت بیست، نخستین برنامه تلویزیونی محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه اول سیما پخش شد که دو بخش از اخطارهای وی در این برنامه تلویزیونی ‌سانسور ‌شد.
کد خبر: ۳۲۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۷
دو اخطار محسن رضایی در صدا و سیما سانسور شدامشب ساعت بیست، نخستین برنامه تلویزیونی محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه اول سیما پخش شد که دو بخش از اخطارهای وی در این برنامه تلویزیونی ‌سانسور ‌شد.

به گزارش «تابناک»، در این برنامه تلویزیونی، محسن رضایی هنگامی که از غم و رنج پدر سه شهیدی می‌گفت که اینک پنج پسر تحصیلکرده وی بیکار بودند، به رغم اینکه سه نفر آنان فوق لیسانس و دو نفر آنان لیسانس داشت، ادامه سخنان وی در این باره سانسور شد و از تلویزیون پخش نشد.

این در حالی است که این پدر شهید در ادامه مکالمه خود به محسن رضایی می‌گوید: اگر تا چند وقت دیگر، مشکلات وی حل نشود، خود‌کشی می‌کند.

محسن رضایی با نقل این واقعه می‌خواست به مخاطبان نشان دهد که بیکاری چه بلایی بر سر قشرهای گوناگون ‌جامعه و حتی بر سر پدری آورده ‌که سه فرزندش را تقدیم میهن کرده است؛ این هشدار در تلویزیون اجازه پخش نیافت.

افزون بر این، بخش دیگری از سخنان محسن رضایی و زمانی که وی در مورد تبعیض بین قومیت‌ها سخن می‌گفت نیز ‌سانسور ‌شد. محسن رضایی در این بخش از سخنان خود از تلاش برای از بین بردن تبعیض میان قومیت‌ها سخن گفته بود که این بخش نیز اجازه پخش نیافت‌.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید