رفتن به محتوای اصلی

جمهوری اسلامی فارسی ایران

جمهوری اسلامی فارسی ایران
ناشناس

جمهوری اسلامی فارسی ایران نماینده اهر ورزقان با خانواده اش را ترور کرد.

ترور نماینده ورزقان و مدافع زلزله زدگان همراه با خانواده خود به دست وزارت اطلاعات

الله وردی دهقانی، نماینده ورزقان که در این اواخر تنها فرد دولتی بود که به صورت آشکار از نبود کمک های کافی به زلزله زدگان صحبت می کرد، در یک تصادف رانندگی ساختگی به شددت مجروح گشته و تمام اعضای خانواده وی اعم از دو فرزند و همسر وی در دم جان سپردند.

به گزارش اؤیرنجی سسی، وی به همراه خانواده خود، دیشب ساعت ۹ همراه با خانواده خود راهی تبریز بوده که در ۴ کیلومتری تونل شیبلو مورد سوء قصد قرار گرفته و به کما می رود. دیگر اعضای خانواده وی یعنی همسر و دو فرزند نوجوانش در دم جان سپرده و فرزند دیگر وی نیز بر اثر مصدومیت وارده بر سر به کما رفته است.

لازم به ذکر است که حال عمومی نماینده ورزقان به شدت وخیم گزارش می شود. مسولین بیمارستان امام رضای تبریز اعلام داشته اند که به علت شکستگی شدید در قفسه سینه و لگن آقای دهقانی، احتمال فوت وی وجود دارد.

گفتنی است که آقای دهقانی، نماینده ورزقان، تنها نماینده ای بود که به صورت آشکارا از نبود کمکهای کافی به زلزله زدگان حرف میزد. بنا به گفته یکی از نزدیکان وی، ایشان بارها از سوی همکاران و مسئولین امنیتی مورد تذکر قرار گرفته بود. اکنون نیز آنگونه که از شواهد بر می آید ایشان به دلیل افشای واقعیت های موجود در مناطق زلزله زده مورد خشم جمهوری اسلامی قرار گرفته و توسط وزارت اطلاعات مورد حذف فیزیکی قرار گرفته است.