رفتن به محتوای اصلی

مانیفست وهند بوک فرهنگ

مانیفست وهند بوک فرهنگ
ناشناس

مانیفست وهند بوک فرهنگ روستایی برای زندگی روستاییفکران مهاجم در شهرها از طرف پناهیان پیامبر روستاییگری :

آخوند پناهیان:کت و شلوار باید از همان اول حرام اعلام می‌شد


آخوند پناهیان٬ عضو قرارگاه «عمار» گفته اسلام برای «در» و «دیوار» هم برنامه دارد٬ ارتباط انسان با «خاک» برای اسلام مهم است و کت و شلوار باید در ایران «حرام» اعلام می‌شد.


به گزارش «خبرگزاری دانشجو»٬ آقای پناهیان این مطالب را طی سخنانی در پنجمین روز از ماه محرم در دانشگاه تهران بیان کرده است.


به گزارش دیگربان، مهمترین گزاره‌های این سخنرانی این روحانی برای دانشجویان بدین شرح است:


● اسلامی که حتی برای خانه، دیوارهای خانه و سقف خانه‌ها نیز حرف دارد، برایش سبک زندگی مهم است.


● من نمی‌دانم چرا هر چه طبقات بالا‌تر می‌رود، خانه گران‌تر می‌شود؟ در روایات وارد شده است که شب‌ها هرچه می‌توانید به زمین نزدیک‌تر شوید. ارتباط انسان با خاک برای اسلام مهم است.


● چقدر احمق هستند آنهایی که برداشت نظام‌مند به قواعد اسلامی ندارند. آن افرادی که قواعد اسلام را نظام‌مند می‌بینند، یک حکم اسلامی را می‌گیرند و فضای شهر را با‌‌ همان تغییر می‌دهند.


● می‌گویند جوان‌ها در دانشگاه باید مختلط باشند؛ در حالی که در خود آمریکا بین دانشجویان دختر و پسر در اتوبوس پرده می‌کشند و می‌گویند مگر ما حیوانیم که مختلط زندگی کنیم؟


● خدا سعی کرده غیرت دینی را با حلال و حرام حفظ کند؛ مثلا حرام است شکل ظاهری و چهره شبیه به کفار شود. شباهت به کفار معنا پیدا می‌کند آن زمانی که کت و شلوار در ایران باب شد. علمایی قوی نداشتیم وگرنه در آن زمان کت و شلوار حرام قطعی بود.


● روایت داریم همسایه برای معامله اولی است؛ طبق روایت، خرید از سوپر محله مستحب است؛ ولی خرید از سوپر محلات دیگر هیچ ثواب خاصی ندارد.


● روایت داریم که زیاد خوابیدن از زیاد نوشیدن تولید می‌شود، همچنین زیاد نوشیدن نیز نتیجه زیاد خوردن است. این امور نفس شما را سنگین می‌کند؛ بنابراین نمی‌توانید عبادت کنید. قساوت قلب شما نیز بیشتر می‌شود؛ بنابراین، قدرت تفکر را از شما می‌گیرد.


● از آقای بهجت پرسیدند، چه کنیم که کم بخوابیم؟ گفتند: نشسته بخوابید. پسر آقای بهجت یک صندلی را به من نشان داد که صندلی خواب ایشان بود.


● در روایات وارد شده که هر‌گاه خواستید خدا را ملاقات کنید، گرسنه باشید.////

معلوم شد چرا شهرها بعد از شورش 57 تا 10 سال پیش چرا اسفالت نمشید وخک وگلی بود مثل روستاهای زادگاه اخوندان وشیعه ها وچرا حالا که اسفالت است پیمانکااران نوکیسه آویزان به حکومت که هم خودشان هم کارگرانشان شهری نیستند وبرایشان اشتغال زایی کاذب میکنند به یهانه های مختلف همین اسفالت های درب وداغان کوچه ها وخیابان های شهرهارا هی شخم می زنند و برای مشتی کارگز مهاجم بیکاره غیر شهری کار کاذب تولید میکنند و معلوم شد چرا مردم باید گرسنه باشند خدای روستاییان شیعه خدای فقر گرسنگی واستیصال است خدای درماندگی و بدبختی وخاک گل وکثافت است هرچی کثیف تر باشی به خدای روستاییان شیعه نزدیک تر میشوی .اگر خاک را دوست دارید خوب بروید روستا انجا خاک زیاد است کشاورزی کنید از خاک نعمت وثروت بیرون بکشید واحترام مردمان را بخرید چرا میخواهید در شهرها بیکاره دنبال خدای های دروغی وپیامبر وامامان دروغی بگردید ودر شهرها گرد وخاک راه بیندازید چرا میخواهید روستای بدون کشاورزی ودامداری را در شهرها شبیه سازی کنید ومردم را بجای گوسفندان چوپانی کنید وکشتار وقربانی کنید اگر استعداد چوپانی دارید برگردید روستایتان چوپانی کنید تا این همه در شهرها تحقیر و تمسخر نشوید وشهرها را به شکل روستاها نکنید. درروستا زندگی کنید وبا پیرهن گشاد روی پیزامه بگردید کنارکوچه باغ ها هم قضای حاجت کنید .شهرهای فلات روستا نیستند وشهروندان قدیمی اصیل گوسفندان شما ده گریخته های شیعه وارداتی نیستند ایران هم عثمانی وعراق ولبنان وبحرین وسوریه نیست.