رفتن به محتوای اصلی

خدمت علامه دهر جناب ایرانی:

خدمت علامه دهر جناب ایرانی:
ناشناس

خدمت علامه دهر جناب ایرانی:
تهران خود شهری است که توسط قاجاریه به پایتختی انتخاب شد و عمر شهرنشینی کوتاهی دارد. ساکنان قبلی این روستای قدیم هم بیشتر یک عده دزد بودند که به کارون ها حمله می کردند و حرف شما درست است! ساکنان این روستا که خانه هایشان گاها در زیر

زمین بود تورک نبودندو البته همان بودند که جنابعالی سعی داری به عنوان ساکنان اولیه تهران بقبولانی! قاجاریه از قبایل تورک بودند.و در حال حاضر در تهران هم کسانی هستند که نسبشان به همان ساکنان اولیه شهر تهران می رسد ! به قاجاریه و نه دزد های زیرزمین نشین!
جناب ایرانی هر چند اثبات سابقه حضور تورکها در تمام نقاط ایران از هزاران سال پیش نیاز به تلاش زیادی ندارد اما جهت تنویر ذهن شما عرض کنم که قبل از تورکمن های سلجوقی که عظمت را به هم ایران هم به اسلام و هم به دنیای شرقی دادند، و در زمان خود حکومتی را تشکیل دادند که مشابه حکومت های فدرال امروزی است، اما غزنویان هم تورکمن بودند، تورکهای خوارزمشاهی هم یادتان نبود!
خلاصه جناب ایرانی : ببا این افکار مسمومتان بعید است که شما بتوانی در این مملکت که تورک آن را ساخته نگه داشته و عظمت داده بتوانی دوام بیاری، شما شاید بهتر باشد به یک جزیره دورافتاده اقیانوس پناه ببری !