رفتن به محتوای اصلی

نصب فرتور رضا شاه دوم در تجریش تهران

نصب فرتور رضا شاه دوم در تجریش تهران
ناشناس

هومن گرامی درود
سخن بدرازا نمیکنم و به آنچه نوشتید میپردازم
عکس یه نفرو زدن نشونه کیش شخصیت و فاشیسم و استالینیسم دوره عکس یه ادم رو به عنوان سمبل یه ملت زدن تموم شده
نمیدانم که در کدام کشور زندگی میکنید اما بیشک تلویزیون را دیده اید که در تبلیقات انتخاباتی چه در کشورهایی که احزاب را انتخاب میکنند برای اداره کشور و چه افراد همیشه فرتور افراد در شهر آذین بخش است و گروه های فکری هر کدام نمایندگان خودشان و یا احزابشان را با فرتور این نمایندگان تبلیغ میکنند.
حال اگر شما نماینده شایسته ای در این دوره ندارید دلیل نمیشود دیگران هم فاشیست و آستالینیست باشند بماند که هیچ کدام از اینها با سامانه پادشاهی همسویی ندارند و شاید رد پای این دو بینش را که دو روی یک سکه هستند را میبایست در جای دیگری دنبال کرد.
نکته دیگر نوشتید ولی ایرانیا همیشه دنبال خدا روی زمین هستن و اگر اینچنین است که شما میگویید

فکر کنم خیلی بهتر است که ایرانیها واقع گرا باشند و به خدایان زمینی و واقعی باور داشته باشند تا به امدادهای غیبی و آرزو های خیالی.
در جای دگر نوشتید مردمی که احساس حقارت دارن همیشه عکس یه ادم گنده تراز خودشونو میچسبونن به این ور انور
شهریار ایران رضا شاه دوم که بارها گفته که خدمت گذار مردم ایران است و گنده گویی هم نکرده و ما هم در جایگاه شهریاری ایران و خدمت گذاری برای مردم ایران به وی احترام میگذاریم و شایسته میدانیم این را با دیگران هم در میان بگذاریم و به هموندانمان در ایران نوید دهیم که انتخاب ما سامانه پادشاهی است و شهریار رضا پهلوی را گزینه مناسب خودمان میدانیم. حال اگر شما نمیپسندید کسی به شما خرده نمیگیرد اما اگر آلترناتیو مناسبی در برابر ندارید از ما گله مند نشوید.
در ادامه نوشتید البته عکس چهره های تاریخی وشهدای ملی خوبه نه یک نفر خاص که زندست
هومن گرامی ما زمانی که فرتورهای شاهنشاه آریامهر و رضاشاه کبیر را هم در استکهلم به احتزاز در آوردیم همفکران شما گفتند که ما مرده پرستیم حال خودت گواه بده که قسم ..... را باوار کنیم یا ........
به هر روی ما باور داریم رهبری که میتواند مبارزان را برای سرنگونی حکومت استبدادی و تضمین سامانه ای بر پایه میهن سالاری هدایت کند امروز شهریار رضا پهلوی میباشد و اگر شما آلترناتیو دیگری حال شخص باشد یا جریان سیاسی سراغ دارید کسی بر شما خرده نمیگیرد و بسیار پسندیده است که برای معرفی آن کوشا باشید نه از دیگران بخواهید ساکت باشند.
باز نوشته اید وکار سترگی نکرده که گمان میبرم منظورتان شهریار رضا پهلوی باشد که بایستی بگویم پس چرا وقتتان را برای کامنت گذاشتن برای جریانی میگذارید که ایشان را که بقول شما کاری سترگی نکرده به نشانه شهریار خود میداند
شاید احساس میکنید که نکند آیشان کاری کند کارستان و شما هنوز ........
در پایان نوشته بودید کاش عکس زندانیای سیاسی رو میزدن اونایی که الان نه میخوان سرور مردم باشن نه شاه نه خان اونایی که در سکوت مبارزه میکنن وکشته میشن
شیوه مبارزه و تلاش برای سرنگونی استبداد و تضمین دمکراسی در فردای پس از سرنگونی شکلهای متفاوتی دارد و هر گروه و هر فرد منفردی خود میگزیند چگونه اینکار را به انجام میرساند و ای کاش شما که باور دارید این شیوه مناسبتر است تا به امروز گروهی حته تکنفره هم شده را در ایران تشکیل و یا فعال میکردید تا ایده شما را پیش میبرد و بیشک مورد حمایت ما هم قرار میگرفت و زخم زبانی هم از ما نمیشنویدید و حمایت و تشویق ما را هام بهمراه داشت.
فرشاد ورهرام