رفتن به محتوای اصلی

جناب آقای توکلی

جناب آقای توکلی
ناشناس

جناب آقای توکلی
فرمایشات شما تا حدی صحیح است

اما در حال حاضر و با آموختن از تجربه گذشته، هیچ شکی وجود ندارد که این اقایان هدفی غیر از انحراف از موضوع اصلی که همانا ملیت های ایرانی هستند ندارند. مشکل ملیتها تقریبا در تمام کشورهای همسایه از جمله ترکمنستان افغانستان پاکستان عراق و تا حدی اذربایجان وجود دارد. بنده از نزدیک اینها را دیده ام. اما چرا فقط موضوع تورکیه مورد توجه خاص اقایان است؟ در افغانستان اوضاع بسی وخیم تر است(البته رو به بهبود است) و ملیت حاکم(فارس زبانها) در خیلی مواقع حقوق بقیه ملیتها از جمله تورکمنها پشتونها و ازبک ها پایمال میکنند. اما چرا این آقایان در مورد افغانستان مطلبی ندارند؟ (دلیل ان برای ما که کاملا روشن است)
واقعا اگر دلسوز به حال ملت کورد هستند پس چرا دلشان به حال ملیت کورد داخل ایران نمیسوزد که از لحاظ مذهبی هم حتی تحت ستم هستند.موضوع کوردها سابقه ای بس طولانی در تورکیه دارد، و سوال اینجاست که این آقایان در این همه سال کجا بودند و چرا در حال حاضر و دقیقا همزمان با دولت منحوس ایران به تخریب چهره تورکیه مبادرت می کنند.
این آقایان آیا از وسعت ترور و جنایت مسلحانه تروریست های پ کا کا در تورکیه خبر دارند؟ شما خود حاضرید که در کشور ایران یک گروه دست به چنین کاری بزند؟
کشور تورکیه برای من فقط در حد یک الگو است اما تا جایی که بتوانم سعی در افشای نظرات پشت پرده این آقایان خواهم داشت.