رفتن به محتوای اصلی

مغازه ای به نام مهران بهاری و فرصت طلبی رفقا!!

مغازه ای به نام مهران بهاری و فرصت طلبی رفقا!!
ناشناس

جوابیه ای کامل با تمام جزئیات؛ اما افسوس که به سان کوبیدن میخ بر سنگ است. کسی که نداند را میتوان آگاه نمود اما کسی که خود را به نفهمی بزند هرگز!
باز همان مغازه مهران بهاری و فرصت طلبی رفقا!!
در فکرم که اگر مهران بهاری نبود شیادان فاشیست و ضد دموکراتی چون مددی و دار دسته اش فرصت نوشتن افکار کثیف و ضد انسانی شان علیه ملت تورک آذربایجان و تخریب کلیت حرکت ملی دموکراتیک آذربایجان را می یافتند!
مددی و هم فکرانش سمبل حمایت از فاشیزم آریایی فارس هستند و به هر نحوی سعی تحمیل تفکرات ضد دموکراتیک؛ ارتجاعی خود و تخریب فعالان حرکت ملی آذربایجان هستند. مهران بهاری و نام های مسنعار و ناشناسی چون نسیمی و غیره نیز صرفا بهانه ایست تا نفرت خود از ملت تورک و خوش رقصی خود را به سازمان های سیاسی فارس ابلاغ کنند. نمونه آن نوشته های سالیان پیش او در رابطه با نخستین محمد امین رسول زاده و تشکیل نخستین

جمهوری دموکراتیک در آذربایجان می باشد. بر کسی پوشیده نیست آنچه از آن به عنوان حرکت ملی آذربایجان یاد می شود ثمره فعالیت انسانهای صادقی است که عمر خود را در زندانها سپری نموده اند و بعضا در حال سپری نمودن هستند و ای بسا هزینه های بس سنگین تر این نیز داده اند. حرکت ملی جریانی نیست که به ساده گی از محیط مجازی و به واسطه صرفا چند اسم مستعار ابداع و هدایت شود و بعید است که ذهن غایت مسموم مددی از درک آن عاجز باشد!
اما مددی ها که در نوشتن با نام مستعار کمی از مهران بهاری و یا سایرین ندارد به خوبی این نکته را دستآوزیزی برای ابراز نفرت خود از ملت تورک آذربایجان؛ تحریب حرکت ملی دموکراتیک آذربایجان و فعالین آن نماید. آنها استاد تخریب به حاشیه کشاندن متن هستند.
اما مهم این است این گروه یا سکت هیچگاه موفقیتی در این اهداف خود نداشته و هر زمان تیرشان به سنگ خورده است؛ ولی از آنجائیکه بنیادگرایی ائیدولوژیک در تار و پود وجودشان رسوخ کرده همچنان با عنادورزی به دشمنی با حرکت ملی آذربایجان که در حال حاضر پویاترین و مطرح ترین جریان سیاسی در آذربایجان بوده ادامه می دهند.
این سکت گروه که افکار بنیادگرایشان خریداری در بین توده آذربایجان و خصوصا نسل جوان ندارد سعی دارند ؛ تا شاید با تخریب حرکتی مردمی که بر خلاف آنها در بین توده نفوذ و اعتبار دارد زمینه را برای احیای افکار پس مانده شان فراهم سازند. در این بین گروه هایی با نام های من درآوردی "آذربایجان دوستان" آذربایجان (که دست بر قضا نه نامی و نه گروهی از اشباح در میان نیست و حتی مرشد این گروه مددی در برنامه گوناز تی وی نیز نتوانست اسمی از آنام ببرد) یا چپ دموکرات ایران و صحبت از اتحاد انان ؛ در صدد آوردن به اصطلاح دموکراسی و گل و بلبل در ایران اسلامی-آریایی برای ایرانیان و از جمله آذربایجانیان است !
برای نیل بدین مقصود اتحاد با فارس دموکرات را در برنامه قرار داده! کردی که ترور و تجاوز به خاک آذربایجان را در دکترین خود قرار داده را دموکرات نامیده و ان را به عنوان متحد استراتژیک بر می گزیند؟ بر اساس این افکار تورکیه را نیز می کوبد و دموکراتیک ترین کشور خاورمیانه را فاشیست می خواند و لجن پراکنی می نماید! تروریست را دموکرات و دولت دموکرات را فاشیست می نامد! این یعنی اسیر بودن در بنیادگرایی ایئدولوژیک و سپس بسیجی وار به تورک ، آذربایجان و حرکت ملی حمله ور می شود!
حال از کدام دموکرات فارس سخن می گویید؟ راسیزم در بینیه اکثریت مطلق این ملت (فارس) خواسته یا ناخواسته نهادینه شده است. شما با کدامین فارس دموکرات می خواهید متحد شوید؟ اینها محملات است و شما دردی جز ایران متحد و احیای ایده های نوستالژیک تان ندارید.
مهم فارسی یا تورکی نوشتن نیست؛ اساس شالوده افکار است. افکار شما منعکس کننده چیزی جز نفرت از تورک؛ احیای و زنده نگه داشتن راسیزم فارس و مستملکه نگه داشتن آذربایجان نیست؛ خواه این آذربایجان با "ذ" نوشته شود خواه با "ز" !!
ایمان دارم که شما و همفکرانتان در خط مقدم دشمنان ملت تورک آذربایجان قرار دارید و در این دشمنی از هیج کوششی فروگزار نخواهید نمود و به عنوان بازوی راسیزم فارس عمل خواهید نمود. قطع یقین به اهدافتان نائل نخواهید شد اما به هر حال هزینه هایی را بر این ملت و خواست های ملی دموکراتیک ان تحمیل خواهید نمود.