رفتن به محتوای اصلی

لطفا در بخش اخبار درج شود با

لطفا در بخش اخبار درج شود با
ناشناس

لطفا در بخش اخبار درج شود با سپاس

پروژه وزارت اطلاعات رژیم روستایی برای کنترل جریان های اپوزیسیون

سیا ست نفوذ و انهدام اگرچه یک تراژدی قدیمی ست ولی هر روز با چهره ای جدید خود را به روز میکند. جریانی که اخیرا وزارت اطلاعات با سبک و سیاق جدید آن را پیگیری میکند و هر روز ماری خوش خط و خال از آستین خود بیرون می آورد.


به گزارش سایت گفتگو های زندان، یکی از نفوذی های جدید وزارت اطلاعات فردی ست با نام "افشین توکلی" که با نام مستعار علی توسلی به مالزی سفر کرده است و در صدد است در قالب یک فرد بریده از نظام در جریانهای اپوزسیون نفوذ کند. مالزی هم اکنون تبدیل به حیات خلوت جمهوری اسلامی برای ساختن اپوزیسیون های تقلبی برای بقای نظام حاکم شده است.

وی سالها کارمند رسمی , و رده بالای وزارت اطلاعات بوده و "محمد رضا جمالان" که سالها در مسند معاونت اقتصادی وزارت تکیه زده برادر همسر افشین توکلی است.آنها سالها با یکدیگر در این معاونت کار میکرده و با سو استفاده از همین شغل فعالیت های اقتصادی خصوصی انجام میدادند . شاید خیلی از کارمندان وزارت اطلاعات با نام محمد رضا جمالان غریبه باشند. چرا که وی نام مستعار "رضا کمالی" سالهای سال در معاونت اقتصادی وزارت مشغول بوده و با همکاری افشین توکلی و برادرش با نام حمید جمالان و با نام مستعار " محمود رجبی " فعالیت اقتصادی و رانت خواری انجام میدادند . محمود رجبی از جمله رانت خواران بزرگ اقتصادی است که سال های سال است سیستم خدمات فرودگاههای کشور را در دست دارد و از جمله سرویس خدمات اختصاصی به مسافران داخلی و خارجی فرودگاه های کشور . ویلای روبروی کاخ نیاوران را با 30 میلیون تومان به تملکش درآوردند . هم اکنون خانواده محمود رجبی همچون خانواده رضا کمالی در انگلستان زندگی میکنند . همسر وی لعیا تهرانی به اتفاق دو فرزند خود ساکن انگلیس بوده وبا استفاده از بورسیه دولت در انگلستان رشته پزشکی خواند و هم اکنون در آنجا در نقش افرادی بریده از نظام به جاسوسی مشغول هستند.



از نامهای دیگری که سالها در وزارت اطلاعات مشغول بوده و امروز زمینه های اقامت خود در خارج از ایران را فراهم میکنند محمد رضا ساربان نژاد است. او که امروز صاحب رستوران "آندو" در تهران است از افرادی ست که پیشتر در دستگیری برادران افراشته و اعدام فاضل خداداد نقش مستقیم و پشت پرده بازی کرد. او که به افراد دارای تمکن مالی "قلک" وزارت اطلاعات خطاب میکرد با ریختن طرح دوستی و رفاقت با آنها، در زمان مناسب آنها را طعمه ی خود قرار داده و فرش را از زیر پایشان می کشید.

محمد ساربان حتی همسرش را با پول فاضل خداداد برای درمان نازایی به ایتالیا فرستاد ولی در زمان مناسب او را با نقشه به دام محسنی اژه ای کشید و طرح تقسیم برج فرشته با وی را مطرح کرد.

به نظر میرسد وزارت اطلاعات در طرحی جدید کارمندان قدیمی خود را برای نفوذ راهی کشورهای مختلف در پوشش افراد بریده از نظام و اپوزیسیون یا پوشش های اقتصادی کرده و در صدد اجرای پروژه ای جدید است.


اطلاع رسانی در این زمینه شاید بتواند جلوی نفوذ این افراد را در اپوزیسیون بگیرد. خطر اصلی آنجاست که این افراد دارای تمکن مالی هستند و افراد به راحتی ممکن است جذب آنها شوند.