رفتن به محتوای اصلی

جناب آقای نادری فر : چند پرسش

جناب آقای نادری فر : چند پرسش
ناشناس

جناب آقای نادری فر : چند پرسش دارم .
۱- چرا من ایرانی برای نجات ایران باید بدنبال اشخاص هوچی که خود را روشنفکر مینامیدند و خود در بوجود آوردن وضع موجود سهم بزرگی داشتند بروم ؟ چرا غیر مستقیم برایشان تبلیغ میکنید ؟ مگر نوری که خود را بسیار اعلا هم میداند کیست که اینهمه شاهزاده را وادار به دعوت از این مردک میکنید ؟ من نام این هنر پیشه سینما را هم نشنیده بودم ،هنر پیشگی اش البته خوب است زیرا زمانی خمینی را منجی بشریت دانسته زیر عبایش جفتک انداخت وقتی هم که بدستگاه امامت راهش ندادند زیر پتوی مصدق رفته برای آنکه سر زبان بیفتد همان عوام فریبی های او را بکار برده به پیشوا سازی دست زده است ..شما خود جوانید و میدانید امروز جوانان به این فسیل های سال ۵۷ کمترین اهمیتی نمیدهند -
۲- چرا اصولا باید شاهزاده رضا پهلوی با این جماعت همکاری کند ؟مگر اینها چند نفرند ؟
۳-

..شما خود جوانید و میدانید امروز جوانان به این فسیل های سال ۵۷ کمترین اهمیتی نمیدهند -
۲- چرا اصولا باید شاهزاده رضا پهلوی با این جماعت همکاری کند ؟مگر اینها چند نفرند ؟
۳- اگر سنتان اجازه نمیدهد و کسی هم از جوی که این هوچی های مردم فریب ساخته اند جرات باز گوئی حقایق شخصیت مصدق را نمیکند ،دستکم رجوع کنید به نوع طرفدارانش ،اینکه دیگر کاری ندارد ،طرفداران وی یا اخوندند یا بازاری ! اگر شما غیر از بر و بچه های این طبقه و شازده قجری ها کسی را یافتید که طرفدار مصدق عوام فریب باشد بدانید که بند نافش به نوعی یا به حزب توده وصل بوده یا نان آخوندی خورده .
۴- بی شرمی مشیری ها و نوری بسیار اعلای آخوند زاده تا جائی است که میخواهند تحت عنوان مناظره با شاهزاده به ایشان هتاکی کنند ،مگر شاهزاده برای قانون یا نظام خاصی تلاش میکنند و مگر باید به اینها پاسخگو باشند ؟ فکر نمیکنید مناظره اصلا کار ایشان نیست ؟ اینها میخواهند هم بدینوسیکه برای خود وجهه ایجاد کنند ،و هم اینکه چون از محبوبیت ایشان در نزد ملت ایران بوحشت افتاده اند تا میتوانند شاهزاده را تخریب کنند ،آقای نادری فر گرامی این کار را تلویزیون جمهوری اسلامی با همکاری شازده قجر خسرو معتضد خواست انجام دهد و فیلمی هم از رضا شاه بزرگ ساخت باور کنید نتیجه اش عکس بود ،فرزندان خود من و فرزندان خواهرم پس از دیدن فیلم رو بما کرده گفتند :ای وای چنین کسانی بر شما حکومت میکردند و لگد زدید ؟؟ خلاصه بزبانی به آنها گفتم ما احمق بودیم :راست میگویید: خدمت خر کردن پا سخش لنگ و لگد است ..