رفتن به محتوای اصلی

"شک ندارم وقتی وزیر اطلاعات

"شک ندارم وقتی وزیر اطلاعات
ناشناس

"شک ندارم وقتی وزیر اطلاعات از اشراف بر اپوزیسیون میگوید گوشه چشمی به جناب مصداقی دارد". اگرچه با کثافت خواندن سر تا پای آن" پوزیسیون و این اپوزیسیون " فکر میکنم که اشراف شما کمتر از وزیر کثافت اطلاعات نباشد و نیز اگر وی به مصداقی گوشه چشمی داشته باشد ،در همین اپوزیسیون به قول تا حدی درست شما هستند کسانی که حکم تخم چشم همان وزیر کثافت را دارند و گناه مصداقی آن است که که میخواهد دست آن دسته از تخم چشمی هایی که خود را در طهارت و پاکی سیاسی طاووس علین شده جا بزنند ،رو کند.
" انگیزه خود را از این که یک تنه به خود اجازه میدهد هرکس با هر مرامی را به لجن بکشد"
و باز "حکومت وحشت و ترور را برای آدمها و تحقیر انها در جامعه خارج از کشور با تیمی که پشت اوست اعمال میکند. "،از کجا میگویید که یکتنه به خود اجازه میدهد ؟شاید از من و عمه اش هم اجازه گرفته باشد؟! ویا شاید از از تیمی که به قول شما

پشت اوست؟ جناب فطانت کمی انصاف و منطق داشتن بد نیست ،همانطوری که گفتی ،نگرانی و ناراحتی تو فقط به خاطر آن است نام ترا نه به نیکی که خود را سزاوارش میبینی، بلکه به سزایی که خود او نیک میدانسته برده است.
آنطور که گفته ای و دیگران نیز میگویند جرم او دروغگویی نیست بلکه واقعیت عمل افراد را فاش و گاهی با فحش علنی کرده است . به جای اینکه او را در جایگاه متهم بنشانید ،به عمل خود بنگرید ،آیا واقعا تک تک شما یی که مورد اتهامات او قرار گرفته اید بیگناه و درستکار و صادقید ؟ در نوشتار بالا تمام اخلاق و تربیتهای حزبی ،حزب توده به عمق همان کثافتی که از ان یاد کردی ،موج میزند ،امیدوارم که اهل موج سواری رو کثافت نباشید اگرچه خود تو میگویی که به جایی رسیده ای که برایت بالاتر از سیاهی رنگی نیست ولی خود تو میدانی و میگویی که در سیاست ما کثافت رنگیست ورای سیاهی !
از تلخی و گزندگی کلامی پوزش میخواهم ،چرا که در شخص تو انسان مظلومی را میبینم و میشناسم که درد را میشناسد و متقدم که هر کس به همان اندازه ای که درد کشیده میفهمد و درک میکند .