رفتن به محتوای اصلی

لينک مقاله (ايرج مصداقی يک

لينک مقاله (ايرج مصداقی يک
ناشناس

این کامنت که پر از توهین و اتهام بود، با نقطه چین کردن توهینها و اتهامات و نام اشخاص منتشر می شود تا خوانندگان با این بعد نظرات هم آشنا شوند. لازم به تذکر است که تا حالا تمامی کامنتهایی که به آقای مصداقی بودند، حذف شده اند.
مسؤل کامنتها

لينک مقاله (ايرج مصداقی يک پديده امنيتی...)، را آقای يغما يی در سايت دريچه زده بود سری به سايت گلوبال، سايت يک اکثريتی به نام توکل ، زدم که صحنه های آنجا منو ياد فرخنده زن مظلوم افغانی انداخت که در محاصره مرتجعين وحشی، کرکس ها و شغال ها و لاشخور ها و پليدان روی زمين به قتل رسيد چون اعتراضش دکان مرتجع دعا فروش را تخته ميکرد.
هر کس تکه يی به دندان گرفته بود و ميکشيد!! خوشبختانه آقای مصداقی آنجا نبود و اينها به اسمش حمله ميکردن، و او هم شايد با آن لبخند نجيبش نظاره گر اين صحنه بود.!
صحنه جالب هست از چند نظر و هم عبرت تاريخ....

هم از ماکياول درس گرفته و هم از شعار دشمن دشمن من دوست من هست! در اين صحنه هم مجاهدين شرکت دارن .....، هم اکثريتی (توکل و...)، هم تواب ..... هم.... لو دهنده دانشيان(امير حسين فطانت) هم مزدوران رژيم که منتظر فرصت برای انتقام از کسی که چهره خيلی از جنايت کاران رژيم را در اين سالها در جهان افشا کرده و روزی ميتواند منجر به دادگاهی شدن آنها شود.
حالا چی شده که اين اضداد اينجا به اتحاد رسيدن؟
مسئله تخته کردن در دکان خيانت و فرصت طلبی، و کلاه برداری... است.
اکثريتی ميگه با گذشته خودش برخورد کرده و انتقاد کرده ولی دروغ ميگه! ماست مالی کرده، گفته من نبودم دستم بود تقصير آستينم بود، به گردن ديگری انداخته و هيچ چی را روشن نکرده، دستهای خونين را پنهان کرده و از کشته شدگان عذر خواهی نکرده، هنوز نگفته گزارشات روزانه به رژيم -مقامات سياسی نظامی و، زندان اوين، - در لو دادن گروها و افراد چگونه بوده؟ کی، چه کسی، کجا،...؟
اکثريتی ميگه من فدايی هستم، من چپ انقلابی هستم من وارث خون فداييان هستم، آی مردم بيان از دکان من خريد کنيد، مصداقی خشن هست لجن پران هست، مزدور سايتت مثل خامنه ای هست،... من سايت دارم و همه حيوان های مزرعه توش آزادن(ارول)، پالتاک ميرم..من مبارز چپم.!!!؟؟؟
تواب تير خلاس زن ميگه از من فيلم يا عکس داری تير خلاص زدم؟ اگر نداری پس تو مزدوری، من قهرمان زندان بودم، آی مردم بيان از من خريد کنيد. اکثريتی هم ميگه راست ميگه من شاهدم اين راست ميگه!!!
ساواکی ميگه، من اگر لو دادم باعث شد اونها معروف بشن، به من مديون هستيد، عجب مقاله خوبی نوشتن تا حالا همچين مقاله خوبی در مورد اين فرد نديده بودم، مجاهدين و اکثريتی راست ميگن، همتون راست ميگين، اين فرد مزدور هست همه با هم حمله کنيد..!!!
...........
گناه مصداقی يکی هست !! در دو نوشته!!، يکی در مورد مجاهدين و ديگری در مورد فداييان.
در نوشته ای به نام گزارش 92 و 93 محترمانه از آقای رجوی رهبر مجاهدين چندین سؤال ميکند.
و به تازگی در نوشته ديگری در مورد فداييان به گذشته فرخ نگهدار و رابطه او با فداييان اظهار نظر ميکند.
در هر دو مورد زلزله ميشود !! گناه مصداقی اين است : " تو حق نداری در مورد سازمان ما نظر بدهی " کفر !! تابو!! بزنيد! بکشيد! ....

اين گناه را اینطور هم میتوان نوشت- ميراث خون سازمان به ما ميرسد، ما از اين راه کاسبی ميکنيم، ما اجازه نميديم کسی که عضو اين سازمان نبوده نظری بده که به کاسبی 35 ساله ما ضربه بزند و بازار ما را کساد کند.

رجوی توان جواب دادن به سؤالات مصداقی را ندارد 2 سال هست صد ها نفر را بسيج کرده به پرونده سازی و فحاشی به مصداقی. رجوی ميگويد مصداقی در زندان تواب شده و تشنه به خون مجاهدين هست. ولی نميگه که چطور تو که ميگی از همه چی اين رژيم خبر داری و نفوذ داری, از هزاران گزارش زندانيان متوجه نشدی او تواب و تشنه به خون هست و بعد از آزادی و خارج شدن از ايران او را سالها در پاريس کنار اطاق کار و خواب مريم رجوی, زن مسعود رجوی ,به کار گرفتی؟ ولی در سال 92 يکباره بعد از نوشتن "گزارش 92" و افشا رجوی فهميدی تواب و تشنه به خون مجاهدين هست؟

مشگل اينها اينجاست: در دهه 50 شرايط ايران و جهان طوری بود که در ايران منجر به ايجاد و رشد سازنمانهای انقلابی چريکی شد، از اين سازمان ها دو تا بزرگتر بودن به اسم فداييان و مجاهدين، درست يا غلط اينها با استراتژی مبارزه مسلحانه شروع کردن، هر دو به دست رژيم شاه سرکوب و کشتار شدن و هر دو رهبران اوليه را از دست دادن هر دو نقش اساسی در راديکاليزه کردن مخالفت با رژيم شاه داشتن ولی ديگر در اوخر رژيم شاه تشکيلاتی در خارج زندان نداشتن. با سرنگونی شاه