رفتن به محتوای اصلی

به آلتین گرامی

به آلتین گرامی
ناشناس

به آلتین گرامی
هرکسی که نوشته های من و شما رو اونهم با اون همه سطح کینه و نفرت و عصبیت که مینویسی بخوونه متوجه میشه که اینجا کی از سر استیصال توامان با بیسوادی داره زور میزنه!
از قضای روزگار اینجانب گیلک هستم و فارس نیستم که شما بتوانی به جرم دفاع از یکپارچگی میهنم به بنده برچسب پان فارسیسم و شوونیست و ال و بل بچسبونی!
از اهدافی که تجزیه طلبان با پوشش هویت خواهی و زبان مادری و اینها دنبال میکنند چیزی در دنیا فاشیستی تر وجود نداره! اینکه از یک قوم میخواهید ملت بسازید! زبان آن قوم را زبان ملی یک کشور تک قومیته و تک ساخت کنید! با خاک دزدی از کشورهای تاریخی مرزهای جعلی بنا کنید و تاریخ یک منطقه از کشوری دیگر را به عنوان تاریخ ملی خود ارائه دهید از این اهداف فاشیستی تر در دنیا وجود نداره اونهم از نوع سرقتیش!
بیش از هزار سال پیش فردوسی طوسی اینگونه سرود: چو ایران نباشد تن من مباد! در

تمام اسناد رسمی و پیمانهای سیاسی دوران صفوی و افشاری و زندیه و قاجار اسم ایران اومده! در بسیاری از اسناد و کتیبه ها و نشانه های تاریخی ایران باستان اسم ایران اومده! بعد میایی اینجا میگی عمر این کلمه 82 ساله؟! نه عزیزم سواد اونایی که جنابعالی رو مغزشویی کردند بیشتر از 82 سال قبل رو نمیکشه که ببینند! سواد اونها در این سطح بوده!

ایران یک حقیقت مسلم و مشخص در جغرافیای سیاسی جهانه و تاریخش جزء سازندگان تاریخ جهانی بشره، یک چنین عظمتی مگه قابل انکاره که شما با کج و ماوج کردن چندتا حرف بتونی سر خودت رو کلاه بذاری و انکارش کنی؟!
غربی ها برای نیت سو خود و اینکه به اقوام دیگر بگویند اینجا سرزمین پارس ها است و شماها باید جدا شوید و سرزمین های خود را داشته باشید ( تا راحت تر استعمار شوید ) چند سالی مد شده بود مینوشتند پرشیا و با هوشیاری پهلوی و بخشنامه دیپلماتیک به تمام سفارتخانه ها به آنها گوشزد شد که نام این سرزمین مطابق تمام دوران های گذشته ایران است نه پرشیا و اونها مقید شدند که از نام ایران که مدتی مد کرده بودند بنویسند پرشیا استفاده کنند و حالا بیسوادان اینطور از این ماجرا تاریخ سازی جعلی میکنند!

شما نه تنها شب خوابیده و صبح بلند شدید و یکباره با مغزشویی مواجه شدید و فکر کردید فعال ملی هستید بلکه حتی سواد و آگاهی لازم هم ندارید که حداقل بدونید چیزی به اسم ملت آذربایجان در ایران وجود نداره که شما فعال ملیش باشی، شما حتی تعریف ملت رو هم درعلوم سیاسی نمی دونی که به کدوم مردم میگن قوم به کدوم مردم میگن ملت! بعد فعال ملی هستی؟ اونهایی که بهت گفتند فعال ملی هستی خواستن اغفالت کنند!
یک عمر در مغز پانتورکهایی مثل شما تزریق کردند که مرکز ایران کویر و خشک و بیابان است و در آینده از فارسستان یک کویر میمونه! پسر جون طبیعت خرم آباد و لرستان و چهار محال بختیاری و شهرکرد و کوهرنگ و شیراز و دشت های لاله مرکز ایران رو تو توی خوابت هم ندیدی! و مطمئن باش اگر روزی بر فرض محال اندر محال بخش هایی از ایران از سرزمین مادری جدا شود نه تنها چیزی به اسم فارسستان به وجود نمیاد بلکه ما گیلک ها با پیوستن به هموطنان لر و بختیاری و مازنی و خراسانی و سیستانی و فارس و دیگر اقوام میهن پرست باردیگر ایران رو ایران خواهیم کرد!
اما شما باز یک پانترک در حال جنگ با روس ها و ارمنی ها و کردها و مردمان داخل اون سرزمین باقی خواهی ماند! اینه فرق یک سرزمین و ملت تاریخی با یک سرزمین و ملت جعلی!
پاینده ایران