رفتن به محتوای اصلی

سالاملار

سالاملار
ناشناس

با سلام
جناب آقای شامقازان عزیز
ملت آزربایجان و فعالین راستین آن کم و بیش با گذشته و تاریخ خود آشنا بوده، زبان مادری و نام حقیقی آن را می دانند و دوست و دشمن خویش، دلسوزان و فدائیان واقعی آزربایجان و ... را می شناسند و در حال بررسی شخصیت و سقم و صحت این مدعی یان مدافع هویت از روی مطالعه بر افکار آنها می باشند و من به نظر شخص خودم نیازی به توصیه و گوشزدهای شما نمی دانم!
من با این شخصیت هایی که شما در نوشته تان نام بردید هیچگونه آشنایی، دوستی و رابطه ای ندارم ولی تا حدودی با نظرات و نوشته های آنها آشنا هستم و تا اندازه ای هم با برنامه و ایده های آنها نیز مخالفم! در این باب نمی خواهم صحبت کنم ولی روی سخنم با شما و روشنفکرانی همچون شماست و قصد توهین و بی احترامی نیز به شما و دوستان هم فکرتان ندارم!

سالاملار
سایین شامقازان"بی
آزربایجان میللتی و اونون گئرچک میللی فعاللاری آزدان-چوخدان اؤز تاریخینی و کئچمیشینی، آنادیلینی و اونون گئرچک آدینی ، اؤز دوست - دوشمنلرینی، آزربایجانی اؤرکدن سئون - سئومه یه"نلری ، میللتینه اؤرکدن چالیشان-چالیشمایانلاری و ... تانیییر و تانیماقدادیر و سیزین آندیرماغینیزا گرک یوخدور!
من بو دئدییینیز و آد آپاردیغینیز اینسانلاری یاخیندان تانیمیرام و اونلارلا ایلگیده ده دئییلم، آمما بیر آز یازیلاری و دوشونجه لری ایله تانیشام! نه ایسه بونلاری دئمک ایسته"میرم. سؤزوم سیزه و سیزین کیمی دوشوننلره"دیر و سایغی"سیزلیق و دوشمنچیلیک نییتینده دئییلم!
شامقازان"بی اگر سیز تورکچولویو، آزربایجانچیلیق دان و آزربایجانچیلیغی، تورکچولوکدن آیری بیلسه"نیز من سیزه چوخ تأسوف ائدیرم کی بو یولون یولچو اولموشسونوز!

آزربایجان میللی حرکتی آدیندان بللی اولاراق بیر میللی و ناسیونالیستی بیر حرکتدیر و آزربایجان میللیتچیلییی و تورکچولویو، دئموکراتییا، اؤزگورلوک و دوشونجه، سؤز، عقیده و مذهب آزادلیغی و اینسان و قادین حاقلارینا و باشقا آزادلیقلارا سایغی و اینام و خالقیمیزین بیلیمی و ریفاهی و یاشاییش سوییه"سینین گلیشمه و یوکسلمه"سینه تلاش و ... و مدنی اولاراق بونلاری قازانماقدا موباریزه بو حرکتین اساسلاری و تمل لری ساییلیر!
سایین شامقازان"بی ایچریده یاشایان 35 میلیون آزربایجانلی (آسیمیله اولموش اینسانلاردان سووایی) اؤز میللی و ائتنیک آدینی تورک، یوردونون آدینی آزربایجان و آنادیلینی تورکجه یا آزربایجان تورکجه"سی بیلیر و بیلدیریر!
و منجه سیزین قوزئی آزربایجانین کئچمیش جومهور باشقانی رحمتلیک سایین ابولفضل ائلچی بی باره سینده دئدییینیز سؤزلر دوغرو دئییل و بیر یالان و اهانت ساییلیر! سیزه دئمک و آنلاتماق ایسته"ییرم کی آزربایجان میللتیندن تئزلیکله عوذر ایسته"مه"لی"سینیز!!!
…………………………….…