رفتن به محتوای اصلی

ظاهرا همه چیز داریم ا نواع و

ظاهرا همه چیز داریم ا نواع و
ناشناس

ظاهرا همه چیز داریم ا نواع و اقسام پانیسمها را داریم :پان عربیسم ، پان اسلامیسم ، پان ترکیسم ولی دوتاچیز نداریم :یکی امپریالیسم و دیگری پان ایرانیسم !
مثلا ابدا درا ین دنیا چیزی بنام آمریکای امپریالیسم وجود ندارد و ظاهرا این روزها پشه به فیل میگه چه باید بکند ؟ د راین مقاله ظاهرا این طور نشان داده شده که فیل امپریالیسم آمریکا که پاسدار جنایتکاری مانند اسراییل را دهنه بهش میزند را نمیتواند به مثلا امارات را دهنه بزند؟ نه جانم ! این فیل است که پشه را با خودهمراه کرده است و این فیل امپریالیسم است که هم زمینه را برای ارتجاع عرب فراهم کرده است و هم میخواهد که فشار را بر روی رژیم زیادتر کند وبرای همین

سیاست تجاوزکارانه امپریالیسم آمریکا -وحشت نکنید و فحش هم ندهید - آمریکا وچند کشور که شما اسمش را میگذارید "جامعه جهانی " یک مشت زورگوی سبیل کلفت سر گردنه هستند که اکنون شاه دزدهای منطقه را هم با خود همراه میکنند تا فشار برای "رژیم چنج " راافزایش دهند .
این دقیقا امپریالییسم آمریکاست و استعمار قدیم است که به تضاد بین این پانها دامن میزند و کار خود را به پیش میبرد. اوباما جنایاتش کمتر از خامنه ای نیست . این است که نباید طوری رفتار کرد که انگار این آمریکای بیچاره گول این عربها را خورد ه است.
برشت میگوید " در سرزمینی که اولین سربازان خارجی در خیابانهایش پا بگذارند ، ناسیونالیست صیقل میخورد" این یک عکس العمل طبیعی است . و پان ایرانیستهای دو آتشه اکثر البته خواستار جنگ میباشند بعضیشون "غیرت "پان ایرانیستی شان در مقابل افغانی ها ، اعراب بویژه گل میکند وبه شوینسم تبدیل میشود ولی در مقابل حمله آمریکا که قرار میگیرند !غش میکنند وضعف میکنند ودست میزنند و طمع آنچنان بالا میگیرد که آب از دهانشان راه میافتد !
ولی به همه این چند دوزبازیها باید گفت : مردم ایران تکلیف خود را با این رژیم روزی مشخص میکنند . ولی قبل از آن دست هر متجاوزی را چه عرب و چه ترک و چه امثا ل پان ایرانیستهای میهمن فروش دروغین را که برعلیه عربها موضع میگیرند ولی برای آمریکا دست میزنند که به ایران حمله کند ! دست این متجاوزین را قطع میکند . این را در جنگ تجاوزکارانه صدام که با همین دست گرمیهای پان عربیستها و امپریالییستها نشان داده اند ، نشان دادند و اگر پایش بیافتد یکبار دیگر هم نشان خواهند داد. بازی چند دوزه نداریم :که برای عربها خط ونشان بکشید ! وبرای آمریکا وتجاوزاتش دست بزنید. این بازی لو رفته است .