رفتن به محتوای اصلی

چی شد جناب کرمی!!! تهمت ها و

چی شد جناب کرمی!!! تهمت ها و
ناشناس

چی شد جناب کرمی!!! تهمت ها و توهین های خودت را کردی حالا رفتی پشت مقالات علمی کشورهای اروپایی و علم روانشاسی خودت را پنهان کردی! حال می گویی آلمانها چنین گفته اند؟ تو که این همه ترکها را مطالعه کردی چرا متوسل به مطالعات بیگانه شدی عزیز؟!!! نمی توانستی معنی درست کلمات فوق را با توجه به این همه مطالعات عمیق خود در باب ترکها که نتیجه آن فقط کینه و نفرت شما از ترکها بوده در بیاوری؟
شاید بنده به واسطه عدم آشنایی کافی با زبان و اصلاحات فارسی که زبان مادری من نیست، از کلمه ذهن درست استفاده نکردم اما به طور حتم منظور بنده این IQ که تو می گویی و اتفاقا شما خود آن را بسیار نادرست تعبیر کردی، نبوده.

آقای عزیز، بنده می ترسم این همه کینه و نفرت از ترکها روزی کار دستت دهد و نتوانی آن روزی که دوستان پان فارست وعده داده اند که ایران را برای ترکها جهنم میکنند ببینی!!!!
هر چند شواهد زیادی امروزه نشان می دهد که فرهنگ فارسی مورد ادعای شما از باستان تا کنون ترکیبی از خودبرتر ببینی و دروغ و نیرنگ و دورغ و فساد و تهدید است، اما وضعیت فرهنگی جامعه داخل ایران و نیز وضعیت آوارگانی همانند شما در خارج کشور که هنوز هم نمی توانید خود را بیدار کنید و ساعت ذهن و مغزتان در 33 سال پیش خوابیده است به زودی بر تمام عالم نمایان نیز خواهد شد.