رفتن به محتوای اصلی

امروز در فیس بوک و در

امروز در فیس بوک و در
ناشناس

امروز در فیس بوک و در iranglobal تازه ترین "گندکاری ا"!!! انسانی نامریی، بنام"همنشین بهار" را دیدم.
تازه ترین گندکاری این عنصر نامریی اختصاص دارد به:

"ویولتاپارّرا، مرسدس سوسا، گراسیاس آلاویدا"!

امروز در فیس بوک و در iranglobal تازه ترین "گندکاری ا"!!! عنصری نامریی، بنام"همنشین بهار" را دیدم.
تازه ترین گندکاری این عنصر نامریی اختصاص دارد به:

"ویولتاپارّرا، مرسدس سوسا، گراسیاس آلاویدا"!

و برگردان آن به 12 زبان!!!!!

برابری آن با زبان آلمانی را خواندم.
آنچه که در برابری این ترانه از اسپانیایی به آلمانی به چشم نمی خورد، همان "برابری" است.

بقیه "برابری" ها!!! را به "چینی زبانان"، فرانسوی زبانان، عبری زبانان، ژاپنی زبانان و ....زبانان واگذار می کنم.

عنصر نامریی، که خود را همنشین بهار می نامد، با ناشیانه ترین روش و مراجعه به "ترجمه کنندۀ ناقص الخلقۀ گوگل"، به خیال خود، خواسته است فخر بفروشد و بدین گونه، این ترانه را به زبان های گوناگون برگردانده!!!!!!!! است.
خداوند باید چشمان چینی ها، ژاپنی ها، فرانسوی ها و...را ببیند هنگامی که ترانۀ اسپانیایی را به زبان خودشان، آنگونه که عنصر نامریی برگردانده است، می خوانند! مطمئنا چشمان این مردمان با تعجب از حدقه در خواهد آمد.

شیرین کاری های عنصر نامریی، همنشین بهار را در سالهای بسیار پیش، آن هنگام که از روسی به فارسی و بالعکس برمی گرداند!!!!! را بدو گوشزد کرده ام. من تنها ای میلی از همین عنصر نامریی داشتم در آن هنگام.


عنصری نامریی، که خود را همنشین بهار می نامد، کوچکتر از آن است که هم زبان ژاپنی بداند، هم زبان چینی، هم فرانسوی بداند و هم دانمارکی و سوئدی! هم انگلیسی بداند و خدا می داند یک زبان دیگر را!!!!!!

عنصر نامریی،"همنشین بهار" مسلمانی است همانند "مهدی بازرگان"، لاف در غریبی می زند. دیدگاه های عناصر القاعده را دارد."شاهین نجفی" را در نوشته ای سرزنش کرد که "نقی" را به سخره گرفت.

عنصر نامریی، "همنشین بهار" اگر می خواهد به میدان بیاید، بگذار با نام اصلی خود، با عکس خود و نشانی خود بیاید، همان کار را که "کیانوش توکلی" انجام می دهد. اگر "همنشین بهار" در زمرۀ سربازان گمنام امام زمان خویش نیست، بگذار چهره بگشاید.

اما من مطمئنم چون همنشین بهار ، عنصری جعلی و بیمار است، همانند اعضای القاعده فکر می کند، به امام زمان خود باور دارد، هیچگاه خود را نشان نخواهد داد.

"همنشین بهار" یک عنصر است!
عنصری نامریی!

کیانوش رشیدی قادی
بیست و هشتم خرداد ماه سال 7034 ایرانی