رفتن به محتوای اصلی

آقای ناصر کرمی

آقای ناصر کرمی
ناشناس

آقای ناصر کرمی
من هم فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران دارم و حداقل 20 سال است که تحقیق و مطالعه دارم ولی باور بفرمایید تاکنون هرگز به خود جسارت ندادم که در حیث ریشه و تبار زبان و تاریخ هخامنشی -آریایی مطالبی بنویسم مبادا که مسبب انحراف و سوئ برداشت .عده ای گردد.مبادا که آمار و ارقام با حقیقت فاصله داشته باشد و مبادا در آثار من متاثر و آلوده به غرض عقیده سیاسی -اعتقادی من ملحوظ شود. . شما و امثال شما به من با همین سواد دانشگاهی حق دادید و مجوز رسمی که نواقص و عیوب زبان فارسی و جعلیات و دروغ های هخامنشی و داستان های افسانه مانند کوروش و تخت جمشید را با کمک از آثار و نویسندگان انگلیسی -یونانی-آمریکایی و با کمک از اعترافات دانشمندانی که خود فارس زبان هستند وآن هم زبان شناس با درجه تحصیلات آکادمیک عالیه دنشگاهی جمع آوری و با تمام کم و کاست احتمالی در همه جا پخش کنم

شما و امثال شما به من با همین سواد دانشگاهیم حق دادید و مجوز رسمی که نواقص و عیوب زبان فارسی و جعلیات و دروغ های هخامنشی و داستان های افسانه مانند کوروش و تخت جمشید را با کمک از آثار و نویسندگان انگلیسی -یونانی-آمریکایی و با کمک از اعترافات دانشمندانی که خود فارس زبان هستند وآن هم زبان شناس با درجه تحصیلات آکادمیک عالیه دنشگاهی جمع آوری و با تمام کم و کاست احتمالی در همه جا و سایتها پخش کنم. لذا این کار آگاهی گرانه را به شما قول میدهم که انجام دهم .اما به شما سفارشی علمی و وجدانی دیگر را یادآور شوم.
آثار ارزشمند و غیر قابل دفاع و غیر قابل انکار از سوی دکتر ناصر پور پیرار و دکتر غیاث آبادی و دانشمندان بزرگ خارجی انگلیسی را درباره کوروش وکتیبه های قلابی و تاریخ جعلی ملت فارس را بفرمایید نقد علمی کنید و اثبات این که کوروش جنایتکار و زن باره وبرده دار و... نبوده و الواح و لوحهای میخی مورد ادعای دکتر غیاث آبادی و پور پیرار.....و .الی آخر کذب محض است.
این میدان و این شما . آقای کرمی : شما نخست صحت و درستی تاریخ آریایی ,هخامنشی وکتیبه ها را به همه ترک ها و ملل دیکر ایرانی اثبات بفرمایید که هم در حوزه تخصصی ,زبانی ,شما هم هست و هم وظیفه نخست آریایی شما. بعد از آن اگر وقت و زمانی داشتید به زبان شناسی و تاریخ و کتیبه های ترکی اورخون که ا ز نواحی شمال چین و سیبری گرفته تا قلب قفقاز و اروپا امتداد دارد هم سری بزنید و تاریخ گذشته وزبان ما ترکها را به خود ما ترکها یاد دهید. اشکالی ندارد .اتفاقا ما خوشحال هم میشویم.