رفتن به محتوای اصلی

درود بر دوست اندیشمندم

درود بر دوست اندیشمندم
ناشناس

درود بر دوست اندیشمندم رضاپرچی زاده ..
من میتوانم احساس شما را در مورد برخورد غیرمنصفانه ی جناب گمنامیان که آشنایی مختصری با ایشان دارم درک نمایم و اطمینان دارم حسی توام از بیمرامی و بی معرفتی از جانب ایشان و بسیار تلخ وآزاردهنده است.
راستش از آنچه قصد گفتنش را دارم خوشحال نیستم و درواقع باعث تاسف من است و ای کاش که جز این بود اما بنظر میرسد که پیمان شکنی به نوعی در سرشت و خوی دوستمان گمنامیان قرار دارد و بنده مدتها قبل و در جریان اخراجهای فله ای در بالاترین به این خوی بد ایشان واقف گشتم و در همان زمان مستقیما از وی انتقاد نمودم که کل جریان در قسمت نظرات لینک زیر در سایت آزادگی قابل مشاهده است که کامنت خودم را با اجازه در اینجا نیز قرار میدم :
http://www.azadegi.com/link/2011/03/27/37809#c-63814

درود بر دوست اندیشمندم رضاپرچی زاده ..
من میتوانم احساس شما را در مورد برخورد غیرمنصفانه ی جناب گمنامیان که آشنایی مختصری با ایشان دارم درک نمایم و اطمینان دارم حسی توام از بیمرامی و بی معرفتی از جانب ایشان و بسیار تلخ وآزاردهنده است.
راستش از آنچه قصد گفتنش را دارم خوشحال نیستم و درواقع باعث تاسف من است و ای کاش که جز این بود اما بنظر میرسد که پیمان شکنی به نوعی در سرشت و خوی دوستمان گمنامیان قرار دارد و بنده مدتها قبل و در جریان اخراجهای فله ای در بالاترین به این خوی بد ایشان واقف گشتم و در همان زمان مستقیما از وی انتقاد نمودم که کل جریان در قسمت نظرات لینک زیر در سایت آزادگی قابل مشاهده است :
http://www.azadegi.com/link/2011/03/27/37809#c-63814
کامنت خودم را با اجازه در اینجا نیز قرار میدم:
**
"سخنی با جناب گمنامیان ..
خوب ,,, درسته که هرکسی اختیاردار خودشه و حق داره برای خودش تصمیم بگیره اما من به عمل شما انتقاد دارم و فکر می کنم به دلایل زیادی شما نباید به بالاترین برمی گشتید که با اجازه یکی دوتاش رو عرض می کنم.
اول باید بگم شما با برگشتن به بالاترین به عمل مهدی یحیی نژاد در حذف فله ای کاربران که به تعبیر اکثر افراد از اون به کودتا یاد میشه , صحه گذاشتید و در واقع نشون دادید که او درست فکر میکرده که کاربران اخراجی توان اتحاد طولانی مدت رو ندارن و مثل دفعات قبل بزودی اعتیادشون بر اعتقادشون چیره میشه و دونه دونه شروع به بازگشت می کنن و مسلما این بار حرف گوش کن تر و قابل کنترل تر از قبل .
دوست من,,, عمل شما و برخی دوستان دیگه همون چیزیه که در فرهنگ عامه از اون به بیمرامی و بی معرفتی یاد میشه . شما در واقع پیمان شکن هستید و این مسئله برای من به عنوان یک ناظر بیرونی که البته از اخراجیهای بالاترین هم بودم رنج آورتره تا خود قضیه ی اخراجها.
راستش بعضی مسائل به درون و احساسات انسان مربوط میشه و گفتنش آسون نیست. مثلا من هرچند آشنائی و دوستی خاصی با آقای آشتیانی ندارم اما باور کنید یکی دو هفته پیش که کامنتی از ایشون در بالاترین دیدم بی اختیار قطره ی اشکی از چشمم به روی کیبورد چکید و بسیار دلگیر شدم و حق خودم میدونم که یک روز به روش بیارم و رک و رو راست بهش بگم کارش رو بغایت زشت و غیرقابل توجیه میدونم.
البته این رو هم بگم که من یاد گرفتم که در دنیای مجازی به هیچوجه از هیچکس هیچ انتظاری نداشته باشم چون میدونم و تجربه کردم که جز باد بدست نخواهم آورد.
بزارید روراست بگم .. واقعا نمیدونم با چه روئی میتونید دوباره به روی کسی مثل صادق رحیمی نگاه کنید؟ شما رسم رفاقت و جوانمردی رو به جا نیاوردید و من بعنوان یک هموطن از شما شدیدا انتقاد دارم و بعید میدونم دوباره بتونم در یک حرکت اعتراضی دسته جمعی به شما اعتماد کنم.
یادم میاد روزی یک راننده ی تاکسی در تهران حکایت جالبی برای من تعریف کرد که فکر می کنم مشکل اصلی ما ایرانیهاست . ظاهرا قضیه از این قرار بوده که تاکسیرانی سر تاکسی داران رو در بیمه کردنشون کلاه گذاشته بوده و تاکسیداران خط انقلاب امام حسین قرار میزارن که فردای اون روز اعتصاب کنن و دست از کار بکشن و برن جلوی تاکسیرانی تا جواب بگیرن . راننده تاکسی می گفت که "فردا صبح رفتیم تاکسیرانی و اونجا متوجه شدیم که چهل پنجاه تاکسی دار بیشتر نیومدن و نهایتا نتیجه ای هم نگرفتیم اما این زیاد درد نداشت, درد اصلی وقتی بود که فردا صبح برگشتیم سرخط و رانندگان پیمان شکن شروع کردن به تمسخر ما که , دستتون درد نکنه, خیلی حال دادید, دیروز که شماها نبودید مسافر خیلی بیشتر بود و ما حسابی کار کردیم, ممنون میشیم اگه امروز هم برید اعتصاب کنید ."
امیدوارم شما دوستان گرامی نیز در نبود امثال صادق رحیمی ها حسابی لینک بدید و رای های عالی بگیرید و هر روز بر محبوبیتتون افزوده بشه" **

البته من به تنهایی منتقد رفتار ایشان نبوده ام و بعدها بسیار کسان همین انتقاد را از ایشان داشته اند که بعنوان نمونه نظرتان را به انتقادات و پاسخهای ایشان در قسمت نظرات لینک دیگری جلب می کنم که در آدرس زیر قابل مشاهده میباشد.
http://www.azadegi.com/link/2011/12/02/134702

در پایان از شما دوست فرهیخته ام تقاضا دارم فارغ از همه ی کج رفتاریها و نامردمیها به تلاش پرارجتان در راه رهایی سرزمین مقدسمان ایران از هرگونه استبداد و خرافات استوار بمانید و بدانید همواره کسانی خواهند بود که قضاوت درست و منصفانه ای در مورد افراد و نیت واقعی آنها داشته باشند.
همچنین امیدوارم جناب گمنامیان که بی شک ایشان نیز در زمینه ی خرافه زدایی و مبارزه با استبداد فعالیت موثر و قابل تقدیری داشته اند از هدف قرار دادن دوستان و به تبع آن شادنمودن غیردوستان پرهیز نموده و بشدت از اردوی دوستداران استبداد پیشین برحذر بمانند که صواب هزار حج واجب , ده هزار سال روزه بدون سحری , صدملیون رکعت نماز مستحبی و یک قطره اشک بر مظلومیت حسین و خانواده ی محترمشان را یکجا برده باشند و در غیر اینصورت او را در آتش جهنم سوزانده و دوباره پوست میرویانیم و دوباره می سوزانیم و دوباره و دوباره و ...