رفتن به محتوای اصلی

به کاربران گرامی،....● م

به کاربران گرامی،....● م
ناشناس

به کاربران گرامی،....● م. اوستا ، ..من ادعا نکردم که در ادبیّات و زبان پارسی تخصص دبستانی آکادمیک دارم، در چنین مواردی هم لازم به تخصص خاصی از زبان پارسی نیست، شما هم ممکن هست مدرک تخصصی در رشتهءِ ادبیّات و زبان پارسی داشته باشید، امّا ....

به کاربران گرامی،....● م. اوستا ، ..من ادعا نکردم که در ادبیّات و زبان پارسی تخصص دبستانی آکادمیک دارم، در چنین مواردی هم لازم به تخصص خاصی از زبان پارسی نیست، شما هم ممکن هست مدرک تخصصی در رشتهءِ ادبیّات و زبان پارسی داشته باشید، امّا ادعای تسلط شما در این حوزه هم مبالغه هست. تسلط بر ادبیّات زبان پارسی هم امروز به چند شاخه تقسیم میشود، و این چنین که معلوم هست، شما در گروه سنتّی آن رده بندی میشوید.
● کامنت مورد بحث را من در زمانی کم بدون دقّت ادبی، آنهم بصورت تلگرافی فقط برای رساندن منظور و هدف از گفتمان نوشتم و گمان کنم آنهاییکه بدون غرض مسائل را دنبال میکنند در می یابند موضوع از چه قرار هست. حال اگر شما وقت آنرا دارید که هر جمله و کامنتی را زیر ذره بین تخصص ادبی و گرامر زبان پارسی خود بگذارید و نمرهءِ قبولی و یا مردودی وارد کنید مسئله و مشکل شماست و دغدغهءِ کنونی ما نیست ● با وجود اینکه به مدّت بیش 25 سال هست که امثال من بطور مستقیم و هدفمند با زبان و ادبیّات فارسی سرو کاری نداشته ایم، امّا معلوم نیست که اگر واقعأ هدف تحریر و تقریر نظم و نثر ادبیّات فارسی در مورد سوژه ای خاص و یا در شرح پدیده های مجسم و نیمه مجسم و یا حقیقی و رمانتیک و یا نوشتن رُمانی باشد، شما از ما بهتر بنویسید، تا آنجا که تجربه شده است، اغلب کسانیکه در ادبیّات فارسی تخصص داشتند، بدترین قلم و ناموزونترین آهنگ ادبی زبان پارسی را به نمایش میگذاشتند● من هیچگونه دو پهلویی و یا دو گانگی در نوشته ها و نظرات خود نمی بینم، بله ممکن است در جایی ، "را یا از " و یا حرفی افتاده باشد که آنهم بر اثر عجله بوده است. اتفاقأ وقتی این نوشتار به آقای پرچی زاده را در سایت ایران گلوبال گذاشتم بعد متوجه شدم که چند اشتباه تایپی و مفهومی در آن هست، این دلیل بر دوگانگی اندیشه و هدف من نیست.● حال شما محبت فرمایید چند کار ادبی و یا شعری از خودتان را در سایت ایران گلوبال بگذارید تا ما هم با هنر ادبی شما آشنا شویم.● با پوزش من به مناسبت کمی وقت و پرداختن به کارهای ضروری دیگر به این جدال ادبی و تخصصی شما پایان میدهم.