رفتن به محتوای اصلی

متهم اصلی کرسنت بر کرسی وزارت!

متهم اصلی کرسنت بر کرسی وزارت!

 

آقای محسنی اژه‌ای سخن‌گوی قوه‌ی قضاییه در باره‌ی محکومان « کرسنت » اعلام کرد که حکم آنان پس از اعاده‌ی دادرسی صادر شده است و آنان درخواست اعمال ماده 477 (اعاده دادرسی به تشخیص رییس قوه قضاییه ) را کرده اند که با آن موافقت شده است ؟!
بسیاری بر این باوراند که با این موافقت قرار است در حکم صادره تخفیف‌هایی اعمال شود ، در حالی که دو متهم به « زورگیری » را در عرض چند روز محاکمه کردند ، محکوم کردند و در برابر بوستان « هنرمندان » با جرثقیل به دار کشیدند ؟! 
عکس سه بانویی که به ادعای یک آجیل‌فروش که به طور حتم در آجیل‌فروشی‌اش ، بادام قاچاق آمریکایی ، نخودچی قاچاق چینی و بادام‌زمینی قاچاق ترکیه‌ای و ... هم می‌فروشد ، با اجازه‌ی « مقام قضایی » در روزنامه‌های به اصطلاح «کثیرالانتشار » به جرم دزدیدن « آجیل » چاپ کردند و چه مجازاتی برای آنان تعین شد ، خدا می‌داند و چه کسی مسئول آبروی ریخته شده‌ی آنان و خون آن دو تن به دار کشیده در برابر بوستان هنرمندان و هزاران آبرو و خون‌های ریخته شده است ، تنها خدا می‌داند .
 اما هنگامی که پای افرادی از گونه‌ی « ذخایر » به میان می‌آید ، با وجود خیانت آشکار و تبانی بیّن علیه منافع ملی ، پای ماده‌ی 477 به میان می‌آید  .البته این در حالی است که متهم اصلی بر کرسی وزارت نفت نشسته است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جانب داری از متهم اصلی که در حاشیه امن قرار دارد ، هرگونه اظهار نظر در باره‌ی کرسنت را « قدغن » اعلام می‌کند . از یاد نبریم بر پایه‌ی قانون اساسی که وزارت این آقا مدیون آن است « هرگونه سانسور » قدغن می‌باشد ؛ البته نه برای « ذخایر » ؟!

دوشنبه 29 شهریورماه 1395 ـ هوشنگ طالع

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید