رفتن به محتوای اصلی

نامه رضا اکبری منفرد به رئیس جمهور فرانسه

نامه رضا اکبری منفرد به رئیس جمهور فرانسه
در آستانه سفر حسن روحانی به این کشور
تفسیر از:
نوشین ارشادی

ایران گلوبال– رضا اکبری منفرد زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج در آستانه سفر حسن روحانی رئیس جمهور ایران به فرانسه با نگارش نامه‌ای به فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه به معرفی برادران و خواهر اعدام شده سیاسی خود پرداخته و به عنوان یک زندانی سیاسی و به عنوان برادری که اینگونه خواهر و برادرش را اعدام و قتل عام کردند از وی سوال کرده است از شما می‌پرسم به راستی می‌دانید با چه کسی ملاقات می‌کنید و به چه جنایتی مشروعیت می‌دهید؟

متن کامل نامه به شرح زیر می‌باشد:

خطاب به رئیس جمهور فرانسه

به عنوان یک زندانی سیاسی که هم در دهه شصت در زندان بوده‌ام و هم الان نیز به پنج سال و نیم زندان محکوم شده‌ام و تا کنون سه سال است که در زندان به سر می‌برم و خواهر کوچکترم مریم را به ۱۵ سال زندان محکوم کردند و با سه فرزند که یکی از آنها که کمتر از ۱۴ سال داشت به زندان انداختند و تا کنون شش سال است که در زندان به سر می‌برد. به اطلاعتان برسانم از اینکه می‌شونم که قرار است با حسن روحانی ملاقات کنید نمی‌توانم احساس تاسف خود را ابراز کنم جهت اطلاعاتان یک قلم خانواده این جانب متحمل مصائب جنایت‌های عدیده‌ای از طرف این حکومت شده است. ۲۷ شهریور ماه سال ۶۰ بود که برادرم علیرضا را بدون هیچ دادگاهی و کمترین فرصت دفاعی تیرباران کردند.

بعد از او در سال ۶۴ برادر دیگرم غلامرضا را با وجود آنکه ۲ سال از زندان را گذرانده بود ناگهان تیرباران کردند. به دنبال آن در مرداد ماه سال ۶۷ در جریان قتل وعام زندانیان سیاسی خواهر کوچکترم رقیه و برادر باز هم کوچکترم عبدالرضا در حالی هر کدام به مدت ۷ سال زندان بودندکه به مدت ۳ سال محکوم بودند و ۴ سال هم حبس اضافه کشیده بودند را به جرم هواداری از مجاهدین خلق و فروش روزنامه اعدام کردند.

خوب است بدانید به خانواده ما حتی اجازه حضور بر سر مزار عزیزانمان را هم ندادند حتی آشنایان و اقوامی که برای تسلیت به خانه ما مراجعه می‌کردند تعدادی دستگیر و راهی زندان شدند. مادر مصیبت دیده و داغدارم را هم به زندان بردند و چند ماهی هم در زندان بود. بر اثر این همه فشار و نامردمی دچار سکته مغزی شده و فوت کرد. در همین سالیان سراسر جنایت همین حسن روحانی از مسئولین اصلی و از جمله اینکه یک دهه دبیر شورای عالی امنیت ملی بود که همه این عوامل زیر نظر ایشان صورت می‌گرفت و نقش مستقیم و آمرانه در همه آنها داشت. درست به همین دلیل است که تا کنون بیش از ۶۲ بار در مجمع عمومی حقوق بشر و شورای حقوق بشر به خاطر نقض قوانین حقوق بشری محکوم گردیده است.

به راستی من یا هر انسان آزادی خواهی نباید از ملاقات شما و حتی اجازه ورود به فرانسه به چنین شخصی تعجب کند و متاسف باشد؟؟ آن هم در شرایطی که خودتان هم قطعا از تعداد اعدام‌های این دوره که از ۲۰۰۰ تن هم گذشته مطلع هستید و اینکه دامنه این کشتارها در روسیه و یمن و عراق و … به کجا کشیده را قطعا نیازی به تکرار نیست.

به عنوان یک زندانی سیاسی و به عنوان برادری که اینگونه خواهر و برادرش را بی رحمانه تیرباران و اعدام و قتل وعام کردند از شما می‌پرسم به راستی می‌دانید با چه کسی ملاقات می‌کنید و به چه جنایتی مشروعیت می‌دهید؟ آنهم به نام فرانسه!!

زندانی سیاسی رضا اکبری منفرد زندان رجایی شهر کرج – ۲۴ دی ماه ۱۳۹۴

............................

نوشین ارشادی :استفاده از خبر و گزارشات بدون نام نویسنده و منبع امکان پذیر نمی باشد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
زندان رجایی شهر

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید