رفتن به محتوای اصلی

آموزش و پرورش خوزستان :پول برق را از دانش آموزان بگیریم!

آموزش و پرورش خوزستان :پول برق را از دانش آموزان بگیریم!

خوز نیوز، برخی مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز، بدهی ۱۴ میلیون تومانی قبوض برق را دارند، باید این هزینه ها بین دانش آموزان تقسیم شود، راه حل دیگری جز اینکه یا اولیا دانش آموزان، یا دولت بدهی این قبوض را پرداخت کند وجود ندارد، با توجه به اینکه مدارس سرانه دولتی ندارند پیشنهاد می کنم تا مصوب شود مبالغی از دانش آموزان برای پرداخت بدهی های برق مدارس دریافت شود

خوزنیوز: مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: با توجه به اینکه مدارس سرانه دولتی ندارند پیشنهاد می کنم تا مصوب شود مبالغی از دانش آموزان برای پرداخت بدهی های برق مدارس دریافت شود.

بهادر موسوی با بیان اینکه برق معضلی برای تمام ادارات خوزستان همچنین آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز است ، اظهار کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش چند سالی است که سرانه ندارد، برای پرداخت قبوض برق دچار مشکل شده ایم، در این خصوص اگر کمک اولیا دانش آموزان و خرد جمعی نباشد با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: برخی مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز، بدهی ۱۴ میلیون تومانی قبوض برق را دارند، باید این هزینه ها بین دانش آموزان تقسیم شود، راه حل دیگری جز اینکه یا اولیا دانش آموزان، یا دولت بدهی این قبوض را پرداخت کند وجود ندارد، با توجه به اینکه مدارس سرانه دولتی ندارند پیشنهاد می کنم تا مصوب شود مبالغی از دانش آموزان برای پرداخت بدهی های برق مدارس دریافت شود.

موسوی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیون تومان بدهی برق آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز به سازمان برق است، افزود: شخصا به اداره برق مراجعه و متعهد شده ام که کلیه بدهی برق مدارس ناحیه ۲ را پرداخت کنم که اگر این اتفاق نیفتد برق مدارس این ناحیه قطع خواهد شد.

وی بیان کرد: مسوولین کشوری باید توجه داشته باشند به خوزستان و استانهای گرمسیر کشور سرانه ویژه برق تعلق گیرد ، اما متاسفانه با توجه به تفاوت محرز و نامساوی بودن شرایط آب و هوا در سطح کشور، باز هم اعتبارات به شکل مساوی تقسیم می شود.

این مدیر با بیان اینکه ناحیه ۲ اهواز با ۷۳۰۰۰ دانش آموز، بزرگترین جمعیت آماری دانش آموزان استان را دارد، گفت: نداشتن میز و نیمکت مناسب، نامناسب بودن تجهیزات و بدهی مدارس به اداره برق عمده ترین مشکلات مدارس این ناحیه است.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید