رفتن به محتوای اصلی

جمهوری آیت الله های مستکبر، پاینده باد استبداد!؟ (10)

جمهوری آیت الله های مستکبر، پاینده باد استبداد!؟ (10)

ای مردم خونین جگرایران! آی ملت تحقیر شده با شرف! ای مردم حماسه آفرین همیشه در صحنه و نوکر بیگانه! آی ملت آواره و ضد استکبارجهانی! شما ساده لوح هستید؟، شما حافظه تاریخی ندارید؟ یک آقازاده (مهندس مترو؟) با یک کلیپ سه دقیقه ای تمام رسانه های ضد و همدرد انقلاب را سر کار نگذاشت و دلتان را بدرد نیآورد؟ از فقرو بد بختی خواهرش فائزه نگفت، از مادرش که گفته بود بریزید توی خیابان و از باباش که بی نماز جمعه شده نگفت؟ و دزدی و غارت و قتل....ای خاک (مرگ سابق ؟) بر سر استکبار و استعمار جهانی غرب بسر کردگی آمریکای جهان خوار و آی پاینده باد استبداد چین و روسیه کافر و جمهوری آیت الله های مسلمان عرب!؟ درخت گردو به این بزرگی، درخت خربزه الله اکبر؟!

آقا جان! استکبار و استعمار چیست و کیست؟ آیا به غیر از تواند بود که خانواده ای، طایفه و قبیله ای یا حکومتی با گردن کشی و زورزنی و " بزرگ منشی !" مردمان را اسیر و برده کنند، اموالشان را غصب و حقوق انسانی آنها را پایمال کنند ؟ اگر چنین است، پس این آخوند و آیت الله ها با ما ایرانیان چه می کنند؟ این سلسله جلیله محمد عرب با ما چه میکنند؟ اینها خود مستکبر و استعمار کننده ایرانیان نیستند؟ دزد و غارتگر در حال فراربه جلو نیستند که: آی بگیرید مستکبر و استعمار گر جهانی را!؟

دمادم می خوانید ( یعنی خود می گویند) که میلیون ها دلار از خزانه ملت ( بیت المال مسلمین؟) گم شده، 25 تن طلای اوایل انقلاب به مس تبدیل شد، 18.5 میلیارد دلار شمش طلا و دلار نقد به ترکیه صادر شد!، میلیون ها دلار به غزه و لبنان پیش کش شد و نفت و معدن و......... و در عین حال زن ودختر شیعه ایرانی در بین اعراب به حراج گذاشته می شود و زن بارداری از فقر جان می دهد و کارگران ماه ها حقوقی ندارند و....... این رفتار و کردار اگر استعمار و استکبار آیت الله ها ی اسلام عزیز و کریم نیست پس چیست؟

هم مالیات رسمی، هم خمس و ذکات و سهم امام، هم صدقه و خیرات می گیرند و هم مردمان را به گریه وزاری و به سر و سینه کوفتن وا میدارند و هم زنان و دخترانمان را صیغه می کنند و هم نفت و گاز را تصاحب کرده اند. آیا جیگر ما ایرانیان نباید به حال زار طفلان مسلم عزیز (آقا زاده ها؟) آیت الله های جانی، زمین خوار، شکر دزد، لاستیگ دزد و.....بسوزد؟ قول هو و الله ...والضّالین و مکّارین و.... اگر این استکبار و استعمار نیست پس چیست؟ ( گر گدا پیشرو لشکر اسلام شود، کافر از بیم توقع برود تا در چین)..

داد و بیداد آیات عظیم و علمای اعلام مرجع تقلید شیعه کدامند؟

گر درست است قول معتزله

! این فقیهان بجمله کفــّـــــارند

استكبار یعنی قدرت، یا قدرت‌هایی كه با امكانات مالی، نظامی و تبلیغاتی خود، در امور داخلی دیگر كشورها و ملت‌ها، دخالت مالكانه می‌كنند و این همان رابطه گرگ و میش است (خامنه ای در سخنرانی با دانش آموزان!)« و شما چی آقای سید علی آقای تارزن؟ با ایرانیان و سر زمینشان چه می کنید؟!. » اميدواريم خداوند شر همه "اشرار" را از بلاد مسلمان برچيند و جناح‌هاي سياسي نیز بيدار باشند و حرفي نزنند كه دشمن خوشحال شود و چرا که در اسلام هتک حرمت مومن جايز نيست ( آیت الله مکارم شکر شیرازی در مسجد اعظم قم در درس فقه)«. اگر مردم آزادیخواه و حق طلب " اشرار" هستند، پس شمای شکر دزد و بیکاره و مفتخورو بیکار کننده کارگران ایرانی خوشحالترین وشرورترین دشمن ما ایرانیان هستید و از اینروست که به کسانی که به باور شما " مومن" نیستند به آسانی تجاوز جنسی می کنید..

آیت‌الله صافی‌ (فیلتر؟) گلپایگانی: » تاثیر مرجعیت در جامعه معلوم است و همه باید مرجعیت را تقویت کنند. هویت جهان تشیع به مرجعیت وابسته است و تجلیل از بزرگان شیعه ، تجلیل از مرجعیت، حوزه علمیه و روحانیت است«. سرسپردگي و تبعيت محض ایرانیان از آرمان‌هاي ولايت سید علی آقای فقیه تارزن اگر استکبار و استعمار نیست پس چیست؟

ای مردم خونین جگرایران! آی ملت تحقیر شده با شرف! ای مردم حماسه آفرین همیشه در صحنه و نوکر بیگانه! آی ملت آواره و ضد استکبارجهانی! شما ساده لوح هستید؟، شما حافظه تاریخی ندارید؟ یک آقازاده (مهندس مترو؟) با یک کلیپ سه دقیقه ای تمام رسانه های ضد و همدرد انقلاب را سر کار نگذاشت و دلتان را بدرد نیآورد؟ از فقرو بد بختی خواهرش فائزه نگفت،از مادرش که گفته بود بریزید توی خیابان و از باباش که بی نماز جمعه شده نگفت؟ و دزدی و غارت و قتل..... ای خاک (مرگ سابق ؟) بر سر استکبارو استعمار جهانی غرب بسر کردگی آمریکای جهان خوار و آی پاینده باد استبداد چین و روسیه کافر و جمهوری آیت الله های مسلمان عرب!؟ درخت گردو به این بزرگی، درخت خربزه الله اکبر؟!

ز مستـــــکبران دلاور مترس

ازآن کو نترسد ز داور بترس

بر ما ایرانیان چه رفته و می رود؟ باز13 آبان دیدیم که سپاه قزلباش اسلام با دخترکی نازک و نازنین ایران چه کرد و فردا...... و پس فردا " در اسلام هتک حرمت مردم جايز نیست " ؟! ایرانیان مردمان هند و آفریقایی هستند؟ جنبش زیر زمینی می شود؟ و آیت الله های مکّار، مستکبر و غارتگر، قدرت و سر زمین ایرانیان را به آسانی به مردم پس خواهند داد؟

درود به روان همه جانباختگان راه آزادی و سرافرازی ایران و سر بداران

ppostchy@gmail.com

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید