رفتن به محتوای اصلی

سومین هفته تحصن محمد ملکی در تهران

سومین هفته تحصن محمد ملکی در تهران

 

 

در روز  دوشنبه 12 مرداد 1394، محمد ملکی و همراهانش برای سومین بار، در اعتراض به نقض حقوق بشر در ایران، در برابر ساختمان شرکت لاستیک دنا در تهران  دست به تحصن زدند.

این تحصن اعتراضی که از  روز 29 تیر آغاز شده، هر دوشنبه، از ساعت 10 بامداد،  در برابر ساختمان لاستیک دنا در میدان ونک تهران برپا می شود.

گزارش زرتشت احمدی راغب از سومین نوبن تحصن محمد ملکی و همراهانش چنین است:

 بامداد امروز دوشنبه 12 امردادماه94 از شهرستان براه افتادم و به هنگام خود را به تهران رساندم . کمی از ساعت 10 گذشته بود که به جمع یاران مهر در میدان ونک در برابر لاستیک دنا پیوستم . دکتر ملکی با کلاه ویژه خود و نوشته ای در دست همراه بانو گوهر عشقی با عکس فرزند جانباخته اش ستار بهشتی ، مادر و پدر سعید زینالی به همراه تصویر پور جوانشان که از سال 78 دستگیر و ناپدیدش کردند ، مادر امید علیشناس با عکس پسر زندانیش ، نعمتی گرامی با نوشته ای در دست و نوریزاد نازنین که در دستانش نوشته ای بود و گاهی با رهگذران متعجب گفتگو می کرد ، دختر جوانی که دوست آتنا فرقدانی و دایمی بود . من هم عکس سعید زینالی و نرگس محمدی را بدست گرفتم . مردم کنجکاو نزدیک می شدند و اعلام همبستگی می کردند و گاهی با گوشی عکس می گرفتند که با برخورد ماموران مواجه می شدند . نیروهای امنیتی و انتظامی لباس شخصی نیز حضور داشتند و گاهی فیلم و عکس می گرفتند . ساعتی بعد کریمی گرامی و دوست جوانی همراهمان شدند . امروز افسر بداخلاق و تندخویی از نیروی انتظامی مردم را از صحنه دور میکرد و خیلی پرخاشگر بود و در نهایت با یک شیر دخت ایرانی بگو مگو کرد و موبایلش را گرفت و در نهایت با پادرمیانی دکتر ملکی حل شد . در ساعت پایانی مردی پیش آمد و به نوریزاد گرامی انتقاد کرد و پای دوستان دیگر هم به بحث کشیده شد به نظر می رسید که از وابستگان حکومت باشد . امید که دکتر ملکی و نوریزاد از ممنوع الخروجی بدر آیند و بتوانند بدیدار فرزندانشان در آنسوی آبها بروند . امید که زندانیان سیاسی و عقیدتی همگی آزاد شوند . و امیدوارم که داخواهی بانو گوهر عشقی مادر ستار بهشتی و بانو اکرم نقابی مادر سعید زینالی نیز به فرجامی درست برسد . در پایان یاران و دوستان با مهر از یکدیگر جدا شدند و من با مادرم بانو گوهر تا خانه اش در رباط کریم همراه شدم . اینجا ایران ، شهریار ، من همراه تحصن و دادخواهی دکتر ملکی و نوریزاد و خانواده زندانیان سیاسی و دیگر یاران مهر .....

Image removed.Image removed.Image removed.Image removed.Image removed.Image removed.Image removed.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید