رفتن به محتوای اصلی

درددلی با خانم معصومه ملول

درددلی با خانم معصومه ملول

درددلی با خانم معصومه ملول مادر روز نامه نگار زندانی مسعود باستانی

نامه سرگشاده پراحساس وغم انگیز شما را به رئیس قوه قضائیه در سایتها ی مندر ج خواندم.آشنایی اینجانب با فرزند شما صرفا از راه مطالعه چند مقاله بقلم ایشان میباشد. بعد ازبازداشت وی وقتی سیمای او را در تلویزیون دیدم پیش خود لحظه ای اندیشیدم نویسنده آن مقالات را قبلا در ذهن خویش با این قیافه ی متین ومحجوب تجسم می نموده ام. البته نه بدین غمباری. در سکوت کامل به سخنانش گوش سپردم.وبا دقت به چهره اش خیره شدم. چهره ای که در عین غمناکی از آن هوش وطراوت می بارید. ترتیب دهندگان خیمه شب بازیهای مسخره آن کلمات را در شو ی مضحک تلویزیونی با بازی های آنچنانی، در این کشور بلا دیده اولین بار نیست ازدهان امثال وی در نفی هویت خویش بیرون می آورند. شرم وحیا سرا پایم را فرا گرفت. از بی شرمی وبی حیایی کارگردانان رسوای نمایشات صدا وسیمایی. به گمانم هر فرد منصفی با اندک دقتی متوجه می شد آن سخنهای لرزان از دل آن جوان برنمی خیزد. ننگ آن متوجه بر پا کنند گان کثافتکاریهایی است که در قاموس پرحیلت آنان شرف وآزادگی هیچ معنایی ندارد. آنان به زعم کج اندیش خود می توانستند یا می توانند با این اعمال وبا قربانی کردن آبرو وپایمالی شخصیت وغرور افراد عمر ننگین قدرت غصبی خود را دمی افزونتر نمایند. عجبا چه خیال باطلی.... آری بطلان تفکرات شیطانی تاریک اندیشان با گذشت هر روز با گسترش جنبش عظیمی که سرا پای میهنمان را برای طلب حق و حقوق حقه ی انسانی و کسب منزلت انسانیت فرا گرفته می رود که بر خود سیه دلشان نیز ثابت شود. بنگرید چگونه تهدید می کنند وچه سان خط ونشان می کشند. در همان حین به سیمای ذلیلشان دقیق شوید. تردید وترس به راحتی در قیافه ی وحشت زده شان قابل رویت است. حال اگر به پرسید پس چرا در برابر خواست بحق ملت عقب نشینی یا تسلیم نمی شوند. پاسخ آن است از آنجایی که به جنایات ارتکابی شان به نیکی واقفند ومی دانند از جمله اهداف جنبش سبز محاکمه عادلانه آنهاست برای همین راه برگشتی نمی بینند. یا می شود گفت تن دادن به قانون در نهاد آنها محلی از اعراب ندارد.

خانم ملول: با همه صداقتی که در خود سراغ دارم از روی شرف وعمیق ترین احساس وجودم به حضورتان عرض می نمایم سختی ورنجی که امروزه بر شما می رود را نه تنها کاملا درک می نمایم که باور فرمایید بی اغراق بیشتر از حدی که تصورش را نماییدبا شما هم دردم. ونه تنها من که همه ی دلبستگان جنبش سبز به گستره ی کل کشورمان حتی هم وطنانی که از برکت ظلم وجور این آقایان مجبور به اقامت در کشورهای خارج شده اند ، در کنار شمایند. بر خود سخت نگیرید که این نیز بگذرد. روز آزادی مسعود عزیز علیرغم میل و خواست زندان بانان بیشتر از آنی که تصورش را می نمایید زودتر فراخواهد رسید.

به قول آن پیر وارسته فرزانه ،اسطوره مقاومت وبشر دوستی ،الگوی صداقت وتعهد، حضرت آیت الله منتظری که فرمودند:در راه دستیابی به خواستهای ملت پایان چشم به راهی مادر قدم اول برای اصلاح امور است.

تا آن روز...

Sadeg.shakib@yahoo.com

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید