رفتن به محتوای اصلی

روح الله حسینیان فاشیست

روح الله حسینیان فاشیست

روح الله حسینیان معروف به خسرو از فاشیست ترین جریان درون جمهوری اسلامی و دوست و همکلاسی فلاحیان و محسنی اژهای و دیگران در مدرسه حقانی بوده ، از اوسط سال های 60 به فرمان آیت الله خمینی به مسئولیت اسناد انقلاب اسلامی برگزیده شد .

اسناد انقلاب اسلامی منظور همان آرشیو سازمان اطلاعات و ساواک زمان شاه می باشد ، این اسناد در دوران انقلاب به دست مبارزین افتاد و بعد از چند سال روح الله حسینیان مسئول جمع آوری این اسناد شد .

از این اسناد بعدها برای شناسائی مبارزان و زندانیان دوران شاه استفاده کردنند و تعداد زیادی از این انقلابیون بعدها توسط همین حکومت اسلامی یا اعدام شدند و یا دوباره راهی زندان شدند ، گفته می شود که در حال حاضر در آرشیو این مرکز ، یک میلیون و هفتصد هزار برگ نوشتاری ، شصت هزار عکس ، دویست هزار نگاتیو ، بیست و سه هزار ساعت صدا و پانزده هزار ساعت تصویر حفظ نگهداری می شود.

نام حسینیان بدنبال قتل های زنجیره ای بر سر زبان ها افتاد ، در دوران اصلاحات یار و رفیق سعید امامی بود ، همان کسی که برنامه قتل های زنجیره ای را با همکاری حسینیان و رفقایشان طراحی کردنند ، سعید امامی بعد در زندان دست به خودکشی زد و در بیمارستان بطور مشکوک مرد .

حسینیان در زمانی که در وزارت اطلاعات بود ، آنقدر انسان بی گناه را کشت و شکنجه کرد که علی فلاحیان مجبور به اخراج آن از وزرات اطلاعات شد .

بعد از تظاهرات میلیونی در روز عاشورا ، حسینیان و 36 نفر دیگر از نماینده های اصولگرا می خواستند طرحی از مجلس بگذارانند که بعد از 5 روز تمام دستگیر شدگان به عنوان محارب اعدام شوند .

بحران به سمت کانون های قدرت رسیده و آنها به سیم آخر زده اند و با فحاشی به مردم و رهبران جنبش سبز می خواهند شکافی که بین خود آنها بوجود آمده را بپوشانند ، آنها میدانند که اگر این شگاف بیشتر شود ، پر کردن آن به این آسانی امکان پذیر نیست .

علی مطهری از نمایندگان محافظه کار می گوید ، حسینیان کلاُ علاقه خاصی به اعدام دارد و زمانیکه ایشان قاضی بود حکم های اعدام بسیاری صادر می کرد و این به روحیات ایشان بر می گردد .

روح الله حسینیان از جمله منتقدان گزارش کمیته ویژه مجلس در مورد کهریزک است و گزارش را مغرضانه خوانده و از سعید مرتضوی دفاع کرده ، البته حسینیان عادت دارد که از قاتلین دفاع کند ، همانطور که از سعید امامی دفاع کرد و در مجلس ختم او روضه خوانی و سینه زنی کرد .

قتل عام ، شکنجه ، تجاوز و سرکوب که حسینیان و رفقایش علیه مردم بی گناه ایران انجام دادنند ، هرگز فراموش نخواهد شد ، باید این افراد به عنوان جنایت علیه بشریت محاکمه شوند .

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید