رفتن به محتوای اصلی

خطاب به رهبر بیش از این به نام اسلام جنایت نکنید

خطاب به رهبر بیش از این به نام اسلام جنایت نکنید

 

محمد مصطفایی وکیل سکینه محمدی که در نروژ به‌سر می‌برد در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی از وی خواست بیش از این به نام اسلام جنایت نکند.

نامه آقای مصطفایی پس از آنکه در برنامه 20:30 اتهاماتی متوجه وی شد، در وب‌سایت این وکیل دادگستری منتشر شده است.

مهمترین گزاره‌های نامه آقای مصطفایی به علی خامنه‌ای عبارت است از:

● خود می‌دانید که با اغفال و دروغ و تزویر و ریا سکان رهبری را در دست گرفته و با توصیه و مسامحات و تسامهات، آیت‌الله شده و بعد از فوت امام خمینی به ناحق رهبر شدید.

● امروز شما رهبر کشوری هستید که حدود هشت میلیون نفر از مردمانش به دلیل نالایقی شما و ایجاد نظامی غیرمردمی و دیکتاتوری آواره کشورهای دیگر شده و توان بازگشت به ایران را ندارند.

● من سی سال در دوران حکومت شما و افراد نالایقی مثل شما زجر کشیدم و تلاش کردم و توانستم جایگاه اجتماعی بسیار مناسبی برای خود ایجاد کنم.

● اغلب کسانی که به دفتر کارم رجوع می کردند کسانی بودند که حقوقشان را برخی از قضات دادگستری بی‌وجدان و وحشی دستگاه قضایی تضییع کرده بود.

● سنگسار انسان‌ها عملی وحشیانه است و قطع دست و پا و شلاق و صدور دستورهای بازداشت خودسرانه و زندانی کردن غیرقانونی اشخاص به نظام به اصلاح جمهوری اسلامی ضربه می‌زند.

● یادم نمی‌رود زندانی دو جنسیتی که هر روز مورد تجاوز ماموران زندان قرار می‌گرفت و ماه‌ها در زندان انفرادی بود و توانستم از زندان آزادش کنم.

● یادم نمی‌رود هدیه دختر 14 ساله را که به اتهام رابطه نامشروع راهی زندان اوین می‌شود و بعد از مدتی به زندان رجایی شهر تبعید و در میان زندانیان خطرناک قرار می‌گیرد و در نهایت توسط قاتلانی که با وی هم سلول بوده‌اند به قتل می‌رسد.

● یاد نمی‌رود رحیم جوان اهل تبریز را که مامورین دولتی شما چشم به زنش داشتند و زمینه اعدام وی را فراهم کرده و همسرش را دستگاه قضایی به سنگسار محکوم کرد و رحیم را ناجوانمردانه اعدام نمود.

● شما کجایید آقای خامنه ای عزیز که ببینید چه جنایت‌هایی در دادگستری و زندان‌های جمهوری اسلامی به خصوص زندان گوانتاناموی 209 امنیتی اوین در حال رخ دادن است. هر چند می‌دانم و به خوبی می‌دانم که عامل اصلی تمام این جنایت‌ها شمایید. شمایی که چشم خود را بسته‌اید و برای حفظ قدرت هر دستوری که لازم باشد صادر می‌نمائید.

● مطمئن هستم با شکنجه و زور و اجبار و زندانی کردن افراد و سرکوب معترضان به سیاست‌های غلط شما و پخش برنامه‌های دروغین و اغفال کننده در صدا و سیما راه به جایی نخواهید برد.

● بیش از این به نام اسلام جنایت نکنید. به نام اسلام زنان را برده نکنید و تبعض‌های ناروا بر آنها ننمایید. به نام اسلام اعدام و سنگسار نکنید و به نام اسلام و حفظ اسلام گروگان‌گیری نکنید.

● من بارها گفته‌ام که با هیچ گروهی همکاری نمی‌نمایم و وکیلی مستقل هستم اگر هم با گروهی فعالیت کنم نیز تخلف ننموده‌ام.

متن کامل نامه را اینجا بخوانید

http://www.modafe.com/NewsDetail.aspx?Id=487

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
http://30mail.net

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید