رفتن به محتوای اصلی

شورای نگهبان و هماهنگی راه سبز؛ بفرما یه لقمه بزن!

شورای نگهبان و هماهنگی راه سبز؛ بفرما یه لقمه بزن!

از آنجا که طی اعتراضات سوریه شعار «نه حزب الله نه ایران» داده شده و احتمالاً بزودی معلوم می‌شود که به همین مناسبت یک پیروزی وحشتناک نصیب ما گردیده است خودمان خبر نداریم لذا شورای نگهبان راه سبز که هنوز در مخفیگاه است و هیچکدام‌شان قرار نیست اسم داشته باشند ولی خدائیش حمزه پسر خوبی است طبق روال سفره باز شد و سر و کله‌اش پیدا شد و طی اطلاعیه‌ای که به امضاء هیچکس نرسید از ملت قهرمان ایران خواست تا ضمن کنترل احساسات خود جهت هماهنگی با تمام انقلابهای جهان به مفاد این اطلاعیه بشرح زیر توجه کنند:

۱. شورای نگهبان و هماهنگی راه سبز همچنان از اینکه ده‌ها کشور به تبعیت از ایشان دست به انقلاب زده تا الآن هفت هشت ده‌تا دیکتاتور را سر و ته کرده‌اند خوشحال است و بر تداوم خود در مخفیگاه تأکید می‌ورزد.

۲. بر این اساس قرار شد سایت کلمه وابسته به عمه‌ی من بزودی خبر سرنگونی دیکتاتور جیبوتی را هم اعلام و هفته‌ی بعد همان خبر را تکذیب بکند. بدیهی است تلویزیون رسا بعنوان ماله نقش موثری در تولید افتخار از این کار داشته و دارد و اصلاً قرار است که کلاً همینجوری هی نقش موثر داشته باشد.

۳. به همین مناسبت این شورا از ملت ایران می‌خواهد تا پس فردا طبق روال از امام حسین تا آزادی حاضر گردیده افتخار دیگری را برای شورا رقم بزنند . چنانچه ما گفتیم و هیچکی نیامد تلویزیون رسا که دوتا مجری دارد که هر وقت حرف می‌زنند آدم یکجوریش می‌شود افتخار دارد تا به پاس این همراهی از همه تشکر بنماید.

۴. در راستای بند فوق شفاف سازی می‌گردد که اعضاء شورای نگهبان و هماهنگی از کل تهران فقط همین امام حسین تا آزادی را بلدند ولی هر کدام‌شان یکی یک عکس هم دم میدان آزادی دارند. نه ببخشید، اتوبان همت را هم بلدند ولی حسب جلسات متعدد معلوم شد که اتوبان همت همینجوریش هر روز تظاهرات ماشین‌ها است و ملت قهرمان بهتر است بروند یکجای دیگر که ما بلدیم.

۵. ما هنوز خودمان هم نمی‌دانیم هدف از اینکه ملت قهرمان صبح بروند خیابان کتک بخورند شب برگردند خانه چی است چه بسا که خیلی هم فکر کردیم ولی دروغ چرا به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم برای همین گفتیم فعلاً مردم بروند کتک بخورند تا ما بعداً به یک هدفی برسیم. اینجوری ما را نگاه نکنید، ما فقط شورای هماهنگی راه سبز هستیم نکند انتظار دارید طرح و برنامه هم داشته باشیم؟

۶. لطفاً از تولید هرگونه شعار و حرف و بحث و مصاحبه بدون هماهنگی ما خودداری کنید چون شاکی می‌شویم. علی الحساب از موسوی خبری نیست و ما بطور کوبنده هفت‌تیرکش شده‌ایم .هر وقت خبری شد ما خودمان در سایت کلمه آنرا اعلام و سپس تکذیب نموده و تلویزیون رسا ماله می‌کشد.

۷. تا همین‌جایش را برای‌مان نوشتند بقیه‌اش را زنگ زدیم برایمان بیاورند تلفن رفت روی انسرینگ. احتمالاً ما را پیچانده باشند که ما طی اطلاعیه‌های بعدی در این زمینه شفاف سازی و تکذیب و بعد ماله می‌کشیم.

توضیح: نیم ساعت پیش حسین طائب بما پول داد که این مطلب را بنویسیم ما هم پول نداشتیم عرق بخریم گرفتیم نوشتیم. خب به من چه؟ شما که می‌دانید ما فقط برای عشق و حال آمده‌ایم اینجا هزار دفعه هم خودتان به همه گفته‌اید، می‌خواستی پول عرق ما را تو بدهی برای تو بنویسیم!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
خودنویس

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید