رفتن به محتوای اصلی

رابطه آنفلوآنزای خوکی با رهبری کشور

رابطه آنفلوآنزای خوکی با رهبری کشور

رابطه آنفلوآنزای خوکی با رهبری کشور(محض رفع خستگی شما)

اخیرا رهبر فکری کودتاچیان؛ آیتالله مصباح یزدی در پاسخ بیک استفتا ء اعلام کرده است که ابتلا به آنفولانزای خوکی باعث نجس شدن شخص مبتلاو نزدیکان او وهمچنین تمام کسانیکه به معالجه افراد مبتلا مشغول هستند خواهد شد. این سه گروه برای خلاصی از نجاست خوکی باید بطور مکرر وطی مدتی طولانی در روزهای متوالی با غسل مخصوص خود را ازنجاست پاکسازی کنند.

بعد از اعلان فتوی فوق، ویروس آنفولانزای خوکی تصمیم گرفت با استفاده از غفلت اعضای بیت رهبری ومشاورین آن، به رهبر حمله ورشده ووجود مبارک ایشان را آلوده سازد. ظاهرا نه قانون اساسی کشور ونه قوانین نانوشته شرعی هیچ پیش بینی روشنی برای مقابله با پیامدهای این وضعیت اضطراری نکرده بودند.

مشکل فوق اما با اظهارات فتوا گونه یکی دیگر ازروحانیون موجی وذوبی وابسته به باند کودتا بسی پیچیده تر شده است. او چند روزپیش اعلام کرده که هرکس در ولایت آقای خامنه ای تردید کند نمازش باطل است. حال ما با یک معدله چند مجهولی رویروشده ایم که حل آن جزو محالات به نظرمیرسد.

یاد تان هست که ابتدا قرار بود مراسم تنفیذآقای احمدی نژاد در روز سوم مرداد انجام شود ولی به دلایلی که هیچوقت اعلام نشد تاریخ آن به بعد منتقل شد. علت این تاخیر احتمال ابتلای آقای احمدی نژاد به آنفلوآنزای خوکی بوده است. اکنون دیگر برهمگان معلوم شده که آقا مجتبی فززند رهبرکه از مریدان ومقلدان شیخ مصباح است برتعویق مراسم تنفیذ تا معلوم شدن نوع آنفلوآنزای احمدی نزاد اصرار ورهبررا قانع کرده است که بخاطر دور ماندن از آلودگی احتمالی ازطریق احمدی نژاد به ویروس خوکی، مراسم تنفیذ را به زمانی مناسب موکول کند. وقتی روزموعود یعنی 12 مردادفرامیرسد وذوب شدگان ولایت همگی برای این مراسم در موقع موعد در حسینه جماران جمع میشوند، به رهبر خبر میدهند که تاآن لحظه نه سرماخوردگی رئیس جمهور مرتفع نشده و نه نوع آن هم معلوم شده واز او کسب تکلیف میکنند که چه باید بشود؟

با توجه به محدوده زمانی قید شده در قانون اساسی درمورد تنفیذ، آقا با مشکل دست وپا گیری مواجه میشود وفکر میکند اگر این بار هم این جلسه به تعویق افتد خود بخود انتخابات باطل اعلام شده وتمام هزینه هایی که تاکنون صرف روی کار آوردن اقای احمدی نژاد شده همگی به هدر خواهند رفت. به همین خاطر ایشان تصمیم میگیرند ریسک ابتلا به آنفلوانزای احتمالاخوکی را فراموش کنند وتنفیذ را انجام دهند منتها اجازه ندهند اقای احمدی نژاد با بوسیدن دست ایشان آلودگی را منتقل کند.

حتما یادتان هست که در روز 12 مرداد ، بعد از اینکه رهبر، عملیات تنقیه بر رئیس جمهور را به پایان رساندازدست بوسی او به جد ممانعت به عمل آورد. اما در عوض چیزی که اتفاق افتاد به هیچ وجه نه توسط رهبر ونه پیشکار او آقا وحید که چهار چشمی مواظب فرزندجدید رهبریعنی رئیس جمهور بودونه دیگر مشاوران بلند پایه رهبر پیش بینی نکرده بودند. آقای رئیس جمهور وقتی از بوسیدن دست پدرجدید خود نا امید شد به ناگه دست اورا کنازده وغافلگیرانه به بهانه بوسه شانه آقا، یک دهن پر از ویروس را روی شانه اوخالی کرد. از بد حادثه همان روز پزشکان مخصوص رهبر بعد از نمونه برداری وآزمایش جای ماچ احمدی نژاد تشخیص دادند که نوع سرماخوردگی احمدی نژاد باید آنفلوآنزای خوکی بوده باشد. از آن روز تاکنون حال رهبررو به وخامت نسبی رفته وبعضی نشانه های بالینی آنفلوآنزای خوکی را متبارز ساخته وبدین ترتیب طبق فتوی شیخ مصباع وجود مبارک رهبری از روز 12 مرداد تاکنون به نجاست خوکی آلوده گشته است. حال سوال هم شرعی وهم قانونی این است که آیا نجس شدن وجود رهبری به ابطلال ولایت او منجر نمیشود؟ گذشته از این همانطوریکه در بالا اشاره شد، طبق فتوای آن آخوند ذوبی، هرکسی آقای خامنه ای را به عنوان ولی فقیه قبول نداشته باشد نمازش باطل است. یعنی شرط پذیرفته شدن نماز مردم در نزد پروردگارخود قبول کردن وجودیک رهبر نجس درراس امور کشور است.

اما از سوی دیگر مفتی عربستان دیروزبه کمک رهبرشتافت و اعلام کرد که هرکس به دلیل ابتلا به آنفلوآنزای خوکی بمیرد شهید محسوب میشود. حال باید منتظر ماند ودید آیا جذبه شهادت وآرزوی پیوستن به عالم ربانیت در وجود رهبر آنقدر قوئ هست که ایشان به جای تحمل میلیونها ویروس ناپاک خوکی درجسم مبارک؛ به صف شهیدان بپیوندند؟

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
ایمیل دریافتی

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید