رفتن به محتوای اصلی

در دام کودتا نیافتیم

در دام کودتا نیافتیم

یکی از روش هایی که کودتاچیان در آن مهارت دارند و به آن خیلی امیدوارند، جنگ روانی است. همان طور که در بسیاری از موارد جنبش سبز جنگهای روانی ایجاد شده را خنثی کرد و یا علیه خود کودتاچیان استفاده کرده است این بار هم باید هشیار باشیم.

کودتاچیان بازی ایی را شروع کرده اند که توپ در زمین خودشان باشد و در این وسط اگر از خودشان قربانی هم دادند برایشان مساله ایی نیست. این بازی با حرفها و سخنرانی ها و مصاحبه های تند علیه همدیگر شروع شده است و به نظر می آید قربانی هایی هم داشته باشد مثل سعید مرتضوی. اگر در این بازی خودشان عده ایی از خودشان را حذف کنند خوب است ولی ما نباید سرگرم بازی آنها شویم زیرا آخر این بازی قرار نیست که به نفع مردم ایران باشد بلکه سرانجامش باید به حفظ کودتاچیان بیانجامد ولو با حذف چند نفر. در اینجاست که جنبش سبز باید راهبرد های خودش را پیش ببرد و بازی خودش را در زمین خودش داشته باشد چرا که این مملکت مال این مردم است و آنها هستند که باید چرخهای پیشرفت و سعادت را برای خود و آینده گان خود بچرخانند.

لازم است بر روی برنامه های خود بیشتر کار کنیم و فکر خود را مشغول آنها کنیم. سخنان احمد خاتمی در جمع چند صد نفر اهمیتی ندارد، نامه فلانی به فلانی اگر افشا کننده نکته ایی بود افشایش اهمیت دارد وگرنه هر جور میخواهند همدیگر را بخوانند و بازجویی کنند. تکرار موضوعات قبلی، با لحن تند حرف زدن، نامه پراکنی بدون نتیجه و … همه و همه برای تمرکز زدایی است. 16آذر در پیش است، سبز باشید.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
آزادی سبز

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید