رفتن به محتوای اصلی

رژیم ایران، مسئول مسقیم بحران و ادامه خونریزی در غزه

رژیم ایران، مسئول مسقیم بحران و ادامه خونریزی در غزه

 

مرداد ۱۱, ۱۳۹۳

Image removed.بحران اخیر مانند موارد گذشته از پرتاپ راکتهای ساخت جمهوری اسلامی از مناطقی در باریکه غزه آغاز شد. در مقابل، ارتش اسرائیل نیر حملات هوایی و زمینی گسترده ای را برعلیه مواضع نیروهای حماس که در میان مردم سنگر می گیرد، آغاز کرد. تعداد تلفات تاکنون از مرز هزار و پانصد تن گذشته است که غالبا از سوی فلسطینی ها بوده است. گروه حماس در هفته آغاز درگیریها میانجیگری مصر را نپذیرفت و عملا با افزایش تعداد کشته ها به ولی فقیه برای گرم کردن تنور نمایش ارتجاعی روز قدس یاری رساند.

بروز بحران اخیر در غزه عکس العملهای گوناگونی را در میان نیروهای سیاسی و روشنفکران ایرانی برانگیخته است. صحنه های دلخراش کشته شدگان کودکان و مردم عادی در غزه و پخش وسیع فیلمها و عکسها توسط شبکه متمرکز و سازماندهی شده رژیم ایران عاملی شد تا اکثر نیروها و افراد بطور یکجانبه حملات نیروهای نظامی اسرائیل را محکوم کنند. واقعیت آنست که هر گونه محکومیت طرفین دعوا بدون در نظر گرفتن نقش اساسی رژیم جمهوری اسلامی، قلب واقعیت و در خدمت مسقیم رژیم حاکم بر ایران است.

سیاست ضد اسرائیلی و ضد یهودی جمهوری اسلامی طی سه دهه گذشته، در کنار سرکوب افسار گسیخته در داخل، دخالتهای منطقه ای و صدرو تروریسم و ماجراجویی های اتمی، یکی از ارکان اصلی ادامه حکومت ولی فقیه بوده است. رژیم ایران با صرف میلیاردها دلار و ایجاد شبکه وسیع خود در سراسر جهان در میان میلیتهای گوناگون، حتی یک لحظه در ادامه خط ضد اسرائیلی و ضد یهودی خود درنگ نکرده است. دکترین نفی هولاکاست، ترور توریستهای اسرائیلی و انفجار کنیسه ها و شیطان سازی از اسرائیل همانند داربستی مستحکم عمود خیمه ولی فقیه را در سی و چند سال گذشته برپا نگاه داشته است.

خونریزی در فلسطین و اسرائیل باید متوقف شود اما رژیم ایران با تمام قوا و امکانات در صدد ادامه جنگ در این منطقه است. ایجاد صلح و ثبات در منطقه خاور میانه خواست هر انسان آگاه و متمدنی است. اما واقعیت اینست که با ادامه حیات حکومت جمهوری اسلامی، نه تنها خاور میانه بلکه جهان روی صلح و آرامش را نخواهد دید.

حزب سبزهای ایران

۱۰ مرداد ۱۳۹۳

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید