رفتن به محتوای اصلی

Google Buzz وارد میدان شد!

Google Buzz وارد میدان شد!

گوگل باز هم برای دفعات مکرر در تازیخ تاسیس شرکت خود، گرد و خاک دیگری به راه انداخت! حالا با ورود به صفحه ایمیل تان، با تغییرات جالبی مواجه می شوید. تغییراتی که به نوعی شبکه های مطرح اجتماعی را به رقابتی سخت با غول دنیای مجازی وادار می سازد. حالا وقتی که وارد Inbox تان می شوید، در زیر همین گزینه، گزینه دیگری را می بینید با عنوان Buzz. 

 گوگل خودش به طور خودکار تعدادی از دوستان شما را برایتان در لیست دوستان Buzz اضافه کرده است و شما باید بقیه دوستان خود را به آن اضافه کنید و کاری را که در فرندفیید و دیگر سایت های مشابه انجام می دادید، حالا با رویکردی جدید در اینباکس جیمیل انجام دهید، به همین راحتی!

این سیستم، ویژگی های متعددی دارد که برخی از آن ها با ویژگی های جیمیل ترکیب شده اند و به شکل جدید در آن در آمده اند. شما می توانید برای ارسال پست های خود از دو گزینه اشتراک گذاری عمومی و خصوصی استفاده نمایید. آن دسته از نوشته هایی که حالت عمومی یا public دارند علاوه بر دوستان خود، در صفحه مشخصات گوگل شما نیز نمایش داده می شوند. شما می توانید از قابلیت پاسخ مستقیم به شکل @ استفاده کنید. به این ترتیب لیست کلیه مخاطبین شما نمایش داده می گردد و به سادگی می توانید گزینه مورد نظر را از بین آن ها انخاب نمایید. کلیه کامنت هایی که برای شما گذاشته می شوند، در صندوق پستی تان قابل رویت است. همچنین می توانید فید های خود را از سایت های مختلف با دیگران (از جمله توییتر، فلیکر، پیکاسا، فیس بوک،یوتیوب، گوگل ریدر و غیره) به اشتراک بگذارید و یا از طریق تلفن همراه خود به آن متصل شوید.

سایر ویژگی های Buzz را خودتان می توانید با ورود به صندوق پستی جیمیل تان مشاهده نمایید و پس از آن، دوستانتان را برای استفاده از این سیستم جدید دعوت کنید! می توانید برای جزئیات بیشتر این ۲ ویدیو را نیز ببینید. این ویژگی طی هفته آینده برای کلیه کاربران گوگل فعال خواهد شد.

 http://weblogina.com/post/google-buzz-new-social-service.php?utm_source…

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
weblogina.com

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید