رفتن به محتوای اصلی

دیدار خامنه ای با سران ارگانهای سرکوبگر ملت ایران

دیدار خامنه ای با سران ارگانهای سرکوبگر ملت ایران

جمهوری اسلامی هیچگاه بسان این روزها، متزلزل و شکننده نبوده است. فرسودگی نظام در جریان حرکت های پس از خردادماه 1388 کاملن مشهود گشت و پس از سه دهه حکومت اسلامی تابوها در خیابانهای تهران و اصفهان و شیراز و ... شکسته شدند.

امواج میلیونی تظاهرکنندگان و فریادهای مرگ بر ولی فقیه و مزدورانش نتنها بر سراسر ایران طنین انداخت بلکه تصاویر درماندگی نیروهای انتظامی و تنفر ملت ایران از حکومت اسلامی از مرزهای ایران فراتر رفته و جهانیان با چهره دیگر از ایران و ایرانی آشنا شدند که نقطه مقابل آن چیزی بود که حکومت اسلامی به مردم ایران و جهان معرفی می کرد و اکنون سیدعلی و ته مانده های نیروهای پشتیبانش کوشش می کنند که جسد نیمه جان "جمهوری"اسلامی را با تنفس مصنوعی زنده نگهدارند.

سیدعلی امروز يکشنبه 5 ارديبهشت 1389 در ديدار با جمعي از اوباشان نيروي انتظامي گفت :"بايد با عمل مفسدانه فردي، اجتماعي و سياسي بطور قاطع برخورد شود" و همچنین تاکید کرد که "در برخورد با برخي افراد كه تعمداً يا از روي بي توجهي چهره جامعه را از لحاظ ديني، نجابت و عفاف خارج مي كنند نيز بايد برخوردي قوي و صحيح انجام شود".

ملت ایران نیک می داند که زندان، شکنجه، تجاوز و قتل عام فرزندانشان توسط همین ازاذل و اوباش و با فرماندهی علی خامنه ای انجام گرفته و می گیرد.

خامنه ای بیشرمانه از "عمل مفسدانه" در جامعه سخن می گوید ولی فیلم های مستند و شاهدان عینی از جنایات ضد بشری و " اعمال مفسدانه" حکومت اسلامی به رهبری ولی فقیه گواهی می دهند.

خامنه ای در ادامه راه خمینی، چهره واقعی حکومت اسلامی را به ملت ایران نشان داد و رفتار بربرمنشانه با مخالفین در تظاهرات خیابانی و در زندانها، موج عظیمی از همدردی و همدلی با مبارزات ملت ایران در راه رهائی از دیکتاتوری و ایجاد جامعه ای مدرن و سکولار ایجاد شده است.

نیروی انتظامی و نهادهای فاشیستی سپاه و بسیج ، ابزار سرکوب ملت ایران در دست ولی فقیه می باشند که بدون انحلال و متلاشی کردن آنها شانسی برای آزادی و دمکراسی بوجود نخواهد آمد.

نهادهای فاشیستی و انتظامی رژیم، خود مراکز اصلی فساد، قاچاق مواد مخدر و تجارت دختران ایرانی هستند. بر اساس خبر موثق در جزیره کیش محموله هائی کشف شده بود که حامل آلت های تناسلی مصنوعی مرد و زن بوده است و می بایستی به آدرس مدرسه فیضیه قم حمل می شدند. "غیرخودی ها" موضوع را کشف می کنند و در جریان پیگیری دست اندرکاران، سرنخ به نیروهای امنیتی - اطلاعاتی ولی فقیه می رسد که با دخالتگری ارگان های اطلاعاتی، دهان ها پوزبند زده می شود و محموله به مقصد، در قم فرستاده می شوند.

تاریخ حکومت اسلامی با "عمل مفسدان فردی" و حکومتی عجین بوده است و موردی که اشاره کرده ام مشتی ست که نمونه خروار می باشد.

خامنه ای "از ضروريات نتيجه بخش بودن فعاليتهاي نيروي انتظامي را هماهنگي با دستگاههاي مسئول برشمردند و خاطرنشان كردند: از جمله هماهنگي هاي لازم، هماهنگي ميان نيروي انتظامي و وزارت كشور و زير مجموعه هاي مرتبط آن بويژه شوراي امنيت كشور است".

خامنه ای از تشتت و پراکندگی نیروهای انتظامی و ... خبر دارد و بخوبی می داند که در جریان درگیری های خیابانی، عناصر مردمی از سرکوب ملت خودداری کرده بودند و اگر سرکوب تداوم می یافت، نیروهایش شقه شقه می شدند.

خامنه ای کوشش می کند تا روحیه از دست رفته نیروهای وفادارش را ترمیم کند و غافل از آنست که در ایران وفاق عمومی بر سر کنار نهادن ولی فقیه و ارگانهای سرکوبگرش ایجاد شده است و بی تردید لشگر پیاده ملت ایران در ابعاد میلیونی بخیابان ها خواهند آمد و با دیوارهای گاهگلی (نیروهای انتظامی و نهادهای فاشیستی سپاه و بسیج) نمی توان راه بهمن عظیم را سد کرد.

دلداری و رهنمودهای خامنه ای خبر از دلهره و وحشت او و ارگان های سرکوبگرش از جنش خیابانی دارد، جنبشی که با 8 ماه تجربه غنی مبارزات خیابانی، در شرایط آرامش قبل از توفان است.

اقبال اقبالی 25.04.2010

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید