رفتن به محتوای اصلی

امام جمعه اهواز: میلیاردرهای شمال تهران مرکز فتنه بودند

امام جمعه اهواز: میلیاردرهای شمال تهران مرکز فتنه بودند
تفسیر از:
اقبال اقبالی

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، ‌آیت‌الله موسوی جزایری در سومین همایش گروه‌های تبلیغی طلاب سراسر کشورگفت: در فتنه 88  تصریح کرد:کاخ سفید یک برنامه کامل برای براندازی نظام داشت و آنهایی که در خیابان‌ها برای این فتنه وارد شدند، پیاده نظام جبهه استکبار و آمریکا بودند. در ماجرای فتنه 88 با کسانی که در خارج از کشور مرتبط بودیم، براساس اخبار دریافتی متوجه شدیم بسیار مایوس شده‌اند و ما هرچه می‌گفتیم اتفاقی نیفتاده و تمام اتفاقات در کنترل نظام است فایده‌ای نداشت، این دوستان غمگین و مایوس شده بودند و کار جمهوری اسلامی را تمام شده تصور می کردند.آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به نقطه آغاز فتنه و اینکه همان میلیاردرهای ‌تهران نشین نیازشان از شهرستان‌های تازه‌ تاسیسی مانند اندیکا بیشتر است گفت: باید در این راستا تشخیصی عادلانه و عاقلانه‌ای داشته‌باشیم، فقر در یک طرف قرار دارد ولی براستی واقعیت آغاز فتنه از کجا بود، از  استان های محروم و کم برخوردار کشور و دور افتاده، به‌درستی  از کجا سرچشمه گرفت! از تهران بود، جنوب شهر تهران بود یا شمال تهران، همان میلیاردرهای شمال شهر تهران مرکز فتنه بودند.

وی افزود: می‌خواستم به این موضع اشاره کنم که تمام این قضایا در تهران رویداده بود،‌ اما درست است که در شهر‌هایی مانند اصفهان و شیراز هم این اتفاق  به صورت محدود رو داد اما در مدت یکی دو هفته جمع شد، ولی در تهران مسئله فتنه بسیار خطرناک بود.

آیت‌الله موسوی جزایری در ادامه با تاکید بر اینکه واجب است حوزه‌های علمیه‌ای که در تهران هستند بیش از سایرین احساس مسئولیت کنند، اظهار کرد: امروز یکی از اماکنی که در صحنه درگیری قراردارد، تهران است، آن‌طوری که بنده با برخی از مسئولان صحبت کردم وضع تهران را وضع خوبی نمی‌دانند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید