رفتن به محتوای اصلی

تشکیل کنگره ملی راه عبور از رژیم و حصول به دمکراسی در ایران است

تشکیل کنگره ملی راه عبور از رژیم و حصول به دمکراسی در ایران است

بنام خدا

10/7/1390

تشکیل ستاد راهبردیِ معتقد به لزوم تغییر با حفظ دست اوردها و تمامیت ارضی میهن عزیزمان ایران تنها راه دسترسی به ارزوهای دور و دراز ازادیخواهان و میهن پرستان گذشته و حال این سرزمین خوبان است.

ما درگیر نبردی میهن پرستانه با حکومت اوباشِ غاصبِ حاکمیت در داخل و عقبه متصل به کنسرسیوم قدیمی و در خارج از مرزهای ایران هستیم، که لزوم اگاهی، هوشیاری و شجاعت در اتخاذ تصمیم های مطمئن و هدف دار را بیش از همه وقت به ما یاداور میگردد. ما بدنبال اعتلاء و سربلندی ایرانیم و به کمتر از ان رضایت نخواهیم داد، میهن عزیزمان ایران در طی سالیان دراز به دست نوکران بیگانه و پدر خوانده های نفتی از دست یابی به انچه درخورش بوده باز مانده، تجربه سالها تباهی را پشت سر گذاشته است، تا اینک به مدد رشد و اگاهی عمومی مترتب از جنبش میهنی سبز در دست یابی به ارمانها بیش از همه وقت خواهان و توانمند گشته، به پیش رو نظر افکنده است.

اینجا ایران مُلک میهن پرستان کهن است و ما در صدد اهتزاز پرچم مقدس و سه رنگ میهن در جایجای وطن در عین حفظ تمامیت ارضی این مُلک خوبانیم، ما خود را در چهارچوب قلم فراسائی های عامدانه و جهت دار محصور نکرده به دست نوشته های معنی دار، حاصل هفته گردی های بی سرانجام بی توجهیم، بیش از دویست سال درد و رنج توسط صاحبان قدرت و مستخدمان داخلیشان به این مُلک و ملت تحمیل گشته، هزینه های فراوانی را بر دوش این کشور گذاشته است.

برای دست یابی به دمکراسی در ایران باید بیش از همه وقت به خواسته ها و اراده مردم توجه نمود و بجای پیچیدن نسخه های غیر ضروری مثل فدرالیسم، کار را به نمایندگان واقعی و صاحبان اندیشهِ معطوف به حقوق ملت سپرده، به تأسیس و بنای حکومتی شایسته و مردمی التفات داشت. جدائی دین( نه مذهب) از حکومت یا سکولاریسم شرطی لازم برای ایجاد بنای دمکراسی است اما التفات به فدرالیسم انهم از نوع سفارشی اش ربطی به ایجاد ان شاکله مردمی ندارد. ایران و سربلندی مردمش الویت اول و اخر میهن پرستان اگاه است که برای دست یابی به حکومتی دمکرات و قائل به اراده مردم نیازی به پاره پاره شدن و اداره محلی جوامع قومی ندارند. این بازی قدیمی و رؤیای خوش پدر خوانده نفتی سالهاست که رنگ باخته از کانون توجه مردم خارج و تعبیر شدنی نیست، وطن پرستان ایرانی برای حفظ تمامیت کشور در برابر عرب مهاجم و الت دست بدخواهان از جانها گذشته، سندی ماندگار از خود بر جای گذارده اند، که تا سالها از خاطره ها نرفته، طریق حفاظت از میهن را به ملت یاداور خواهد گشت. هشت سال نبرد میهنی و ناخواسته سالها تجربه را در اختیار این مردم خوب نهاده، جوانان سرافراز ایران زمین را به لزوم حفظ یکپارچگی و اتحاد اقوام ایرانی فرا خوانده است. گام اول این جنبش دمکراسی خواه و رهائی بخش را از پس سالها سکوت و مماشات سیاسیون، مردان دلسوز وطن، منتخب مردم جناب موسوی و یاور وفادارش اقای کروبی با از خود گذشتگی برداشته، در فضای بسته و محدود انروز با دلاوری اقدام و تاوان در صف مردم بودن را با حصر و حبس بدست روضه خوانی نادان پرداخته اند. انان و دیگرانی که در صف اول نبرد با ناکسان حاکم از خود گذشته، معطوف به منافع میهن و اراده مردم مانده اند، حقی بزرگ بر گردن تمامی ازادیخواهان وطن داشته، امید امروز را با گذشتن از راحتی، اسایش و جان خود سبب گشته اند.

فراموشمان نشود که عدم اگاهی و التفات مقاله نویسان به ظاهر روشنفکر در 57 نیرنگ چه بر سر ما و کشور عزیزمان اورده، ندانم کاری کاتبان خوش خط...، اشنا به اصول علامت گذاری در متن، در ان روزهای پر تلاطم چه میدان پر منفعتی را یکطرفه در اختیار اوباش لباده پوش گذارده است، انچنانکه امروز مهدوی کنی در مرز حیات و ممات مفتضحانه میگوید: « اقای خمینی(امام)، ما را به این میدان اورده، ما بسادگی از این میدان خارج نخواهیم شد». سیم و زر دنیا چه ها که با فرزندان ادم نمیکند!!؟

امروز ملت ایران در میدان سرنوشت در پی و خواهان اسودگی حاصل از رهائی است و این فرصت مغتنم را با هیچ خدعه ای از کف نخواهد داد. طرح ماندگاری و تبدیل رژیم خلافت ملایان علی رغم هزینه های فراوان به ضد خود بدل گشته، نه تنها باعث منفور گشتن ملای اعظم بلکه مسبب روسیاهی و بی ابروئی تمامی دست اندر کاران پیدایش این رژیم اوباش در میهنمان گردیده، رهائی دائم از جهل، خرافه، نخواستن و نتوانستن را در پی کسب اگاهی به ارمغان خواهد اورد. بازی غرب با ان شبه روشنفکران و ساخت الترناتیو تقلبیِ دینی در ضمن همراهی ایشان چه ها که با ایران ما نکرده است؟

و دوباره همان بازیها و باز همان خدعه ها!!! این کشور و این مردم در طی یکصد سال گذشته هزینه هائی فراوانی به جهت رهائی و ایجاد بنای دمکراسی پرداخته و بارها در بزنگاه اخر توسط مستخدمان بیگانه در لباسهای مختلف از جمله در لباس ملائی یا روشنفکری به بیراهه رفته، راه را گم کرده است. از همین روی در این مقطع حساس ایجاد یک الترناتیو ملی با شاکله ای منسجم و درخور جامعه ازادیخواهی ایران ضرورتی اجتناب ناپذیر و لازمه ای اساسی است، تا در پرتو بروز و تشکیل ان به اهداف اصلی پرداخته، راهبردهای رهائی به مشورت گذاشته شده، تصمیمات مؤثر و جهت دار در ضمن خرد جمعی اتخاذ و ضرورت تماس با غرب و توجیه انها به لزوم همراهی در این خصوص در نظر گرفته شود.

ما بدنبال منافع ایرانیم نه خواست دیگرانی که سالها منافع کشورمان را به بهای سنگین سرشکستگی ملت به یغما برده، در این پایان نابکاران را بر ایران مستولی ساخته اند، راه رهائی ایران عزیز از میانه میدان منازعه خواست و اراده مردم میهن با حاکمان بی حیا و در ضمن اتحادی فراگیر در تشکلی ملی با تابلوی جنبش دمکراسی خواه سبز تضمین گشته، میگذرد نه از کناره هفته گردی های بی ثمر/ سفارشی و حامل پیام تشتت اراء در بین ازادیخواهان و وطن پرستان.

همان تجربه راهنمائی پر هزینه اقایان در 57 فریب ما را بس است، به خلوت منفعت خود رفته، میهن و ملت ایران را راحت بگذارید.

پس از حبس اقایان موسوی و کروبی، رژیم با تلاش ریاکارانه متحدان سابق و امربران امروز خود به سرپوش گذاشتن بر حقایق و اعلام ختم ماجرای 88 روی اورد، اما خوشبختانه در پی گسترش اگاهی در بین عموم مردم و تغییرات شگرف در ارایش سیاسی خاورمیانه و شمال افریقا راه خروجی از این دام خود ساخته در برابرش هویدا نیست، و در شرائط جدید منطقه ای ادامه ای خوش برایش قابل تصور نبوده، اینده ای مناسب در برابرش قرار ندارد. چنین گستاخانه و اشکارا به سرقت و حیف و میل اموال میهن/ مردم پرداختن و حتی بی اعتنائی به پرده پوشی در این خصوص، ناشی از پذیرش و فهم فرا رسیدن زمان رفتن توسط انان و اگاهی نسبت به اینده شومشان در نزدیک است.

لذا در این زمان پر التهاب و موعود پیش رو لازم است تا در خصوص شیوه اثر گذاری وطن پرستان بر معادلات جهانی/ منطقه ای و نگرش نسبت به اهداف و راهبردها در زمانی هر چه کوتاهتر به اتحادی فراگیر در غالب تشکلی ملی و در صدد ایجاد تغییرات اساسی در سیستم مدیریت و اداره کشور رسیده، ساختاری متحد از تمامی اقوام، مذاهب، ادیان، دمکراسی خواهان، مشروطه طلبان نوین، ملییون و وارثان سلطنت ایجاد کرده به اتخاذ و عمل به تصمیمات هدف دار در کنار هم و با هم بپردازیم.

در نبود موسوی عزیز و کروبی فداکار و در فراسوی مرزها قطعاً اقای رضا پهلوی می تواند بار دعوت به اتحاد و یکپارچگی وطن پرستان خواهان تغییر را بر دوش کشیده، پرچم دار همبستگی و دعوت کننده به تشکیل کنگره ملی گردد.

روحیه وطن پرستی به ارث رسیده در ایشان لازمه این پرچم داری و ضرورت امروز است، شاید فرصت پاسخگوئی به تاریخ وطن برای ایشان و دیگر وطن پرستان ایرانی بار دگر اینچنین روشن و دست یافتنی تکرار نگردد. ما مجبور به تلاش در جهت تغییر شرائط زمامداری در ایران عزیز هستیم، تاریخ میهن و ماندگاری در صفحات زرین ان، در پیش روی ماست. این گوی و این میدان/

ایران پاینده/

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید