رفتن به محتوای اصلی

پدرمان شمال نرفت که خودش را بکشد+ویدئو

پدرمان شمال نرفت که خودش را بکشد+ویدئو

دختر کیومرث پوراحمد، کارگردان، ادعای عمه خود در فضای مجازی مبنی بر قتل پدرش را «درست» خوانده، اما توضیحات بیشتر را به «زمان مناسب» موکول کرده است.

پگاه پوراحمد در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد گفت: «عمه‌ام هر چه نوشته درست است، اما در مورد رسیدگی به پرونده و جزئیات پرونده فعلا اصلا صحبت نخواهیم کرد تا زمان مناسب آن فرا برسد، اما این را بگویم که پدرم می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید، ولی اینکه خودش را کشته باشد به هیچ‌وجه درست نیست.»

خواهر کیومرث پوراحمد همزمان با سالروز درگذشت او در کامنتی در یک پست اینستاگرام صفحه خانه سینما، درباره نحوه‌ کشته‌شدن حمیدرضا روحی از کشته شدگان اعتراضات، نوشت: «برادرِ من پایش به جایی گیر نکرد ولی اول شکنجه‌اش کردند و بعد جسد بی‌جانش را به دار آویختند...»

روایت دختر آقای پوراحمد هم از روز حادثه چنین است: «پدرم اکثرا هر چند وقت یک بار از شخصی که در شمال می‌شناخت ویلا اجاره می‌کرد و به شمال می‌رفت، چون می‌خواست بنویسد و خلوت کند. معمولا هم تنها به آنجا می‌رفت؛ یعنی اولین‌بار نبود که تنها به شمال رفته بود. قرار بود به تهران برگردد، چون قرارهای مختلف داشت، اما ناگهان آن اتفاق افتاد؛ روز حادثه صاحب ویلا به آنجا رفت و با آن صحنه روبه‌رو شد و به پلیس اطلاع داد. همه خانواده هر کدام به نوع خودمان بر این موضوع تاکید داریم که پدرمان شمال نرفت که خودش را بکشد.»

او تاکید کرد: « پدرم قرار بود برای تدوين فيلم «پرونده باز است» به تهران برگردد و برای آينده برنامه داشت.»

 

 

پگاه پوراحمد قبلا در چهلمین روز درگذشت پدرش با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود روایت خودکشی کیومرث پوراحمد را زیر سئوال برده بود.

کیومرث پوراحمد ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ جان باخت. بر أساس گزارش‌های رسمی، او خود را حلق‌آویز کرده بود. تصویری هم از پیکر حلق‌آویز شده او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. در این تصویر علائم خون‌مردگی روی دستان پوراحمد قابل مشاهده است.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
بی بی سی

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید