رفتن به محتوای اصلی

روی سخنم با شما ست !با تعهد ملی و اخلاقی شما!

روی سخنم با شما ست !با تعهد ملی و اخلاقی شما!

 

 

با شما آقای رضا پهلوی، با شما سازمان ها واحزاب ، فعالان سیاسی وحقوق بشری ،خانم مسیح علی نژاد ،آقای حامد اسماعلیون ،ورزشکاران ،هنر مندان بنام ،فرهیختگان ،استادان و دیگر کسانی که حامیا ن مبارزان داخل کشورید.آیا وقت آن نرسیده که حداقل در برابر این سرکوب متشکل وسازمان یافته برعلیه زنان مبارز ایران که زیر سخت ترین شرایط با "نه" گفتن بر حجاب اجباری و ایستادگی در برابر نیرو های بغایت وحشی و سرکوبگر جمهوری اسلامی از حریت وآزادگی یک ملت دفاع می کنند ! ما نیز بعنوان مبارزان ، فعالان و معترضان خارج از کشور بدون علم کردن پرچم ها و تعلقات گروهی برای یکبار هم که شده در این روزهای سخت سرکوب جنبش زنان و جنبش عظیم "مهسا" دست در د ست هم بپا خیزیم ؟

آیا این همه شهامت و تعهد بزرگ مبارزان درون کشور که زیر تیغ جلاد از درون زندان ها پیام مبارزه وبشارت آزادی می دهند ؟کافی نیست که وجدان ،شرافت وتعهد اخلاقی ما نیز بر منیت های شخصی و گروهیمان فائق آید.تا قادر شویم حداقل در این مورد مشخص به خواسته های مبارزان درون کشور پاسخ دهیم؟

" یک ساعت پیش یکی دیگر از دختران ایران، دینا قالیباف، با تن کبود و روایت آزار جنسی وارد بند زنان زندان اوین شد... مردم آگاه ایران، من از تک‌تک شما و تمام اقشار، اصناف، هنرمندان، روشنفکران، کارگران، معلمان و دانشجویان در داخل و خارج از کشور می‌خواهم علیه جنگ، تعرض، تجاوز و ضرب‌و‌شتم زنان، یکسره فریاد شویم. از جهان و جهانیان می‌خواهم این جنگ وحشیانه بی‌امان را که جلوه بد هیبت و مشمئزکننده آپارتاید جنسیتی است را متوقف کنید." از نامه پرشور و شهامت ستایش بر انگیز نرگس محمدی از درون زندان.

" دیبا قالیباف " روزنامه نگار جوانی که با تمام جوانی بارعظیم امانت یک ملت را که همان خواست آزادی وعدالت است بر دوش می کشد.

"ماموران حکومتی در همه جا به پیروی از خط قرمز استبداد دینی حاکم اجازه یافته‌اند با تذکرات و رفتارهای توهین‌آمیز، کرامت زنان را مخدوش سا‌زند .... در حال حاضر زنانی که حاضر نیستند موی سر خود را بپوشانند با آزارهای گسترده‌تری روبه‌رو می‌شوند. آنان از ورود به موسسات آموزشی و دولتی منع می‌شوند و بنا بر عقیده جمهوری اسلامی، حق استفاده از وسایل نقلیه عمومی، دریافت خدمات اجتماعی و حتی درمانی را ندارند...، جامعه روشنفکری و مدنی ایران حساسیت کافی را در خصوص تضییع حقوق زنان نشان نداده و این موضوع زمینه را برای دست‌درازی روزافزون حکومت به تمام عرصه‌های وجودی زنان فراهم کرده است" از نوشته وگفته های آزاده زنی اسلام پژوه بنام خانم "صدیقه وسمقی" از درو ن زندان که در حمایت از جنبش زنان آزاده ایران حجاب از سر گرفت وبا تنی بیمار رو در روی حکومتیان فاسد ایستاده است.

خانم ها و آقایان اپوزیسیون خارج از کشور! در هر مقام ،هر جایگاه و هر گروهی که هستید .باید نقش خود را در قبال این شیر زنان که مبا رزان نستوه امروز کشورند! در یابید و بدان عمل کنید.

آیا تمامی این پیام ها ،این ایستادگی ومبارزه ببهای جان .وجدان های ما را در برابر تفکری که سال هاست با نهادن هزاران اگر واما توسط افرادی که فرق نمی کند در کدام طرف باشند،وظیفه شان نفاق افکنی ،برجسته کردن و جوه افتراق و دامن زدن بر جدائیست ! بچالش نمی کشد؟

به تفکرمان وا نمی د ارد !که مانیز با شهامت و تعهد اخلاقی در هر جایگاهی ،هر تشکلی که هستیم قید های نهاده شده برتفکر، بر عمل کرد مستقل و متعهدانه خود ،که عامل باز دارنده و فصل کننده ما با جنبش مردمیست را بر داریم .به ندای وجدان ، بوظیفه تاریخی خود پاسخ گوئیم؟

به ندای برخاسته از درون کشور که حمایت میلیونی مهاجران ایرانی درخارج ازکشور را طلب می کنند !خواستی ملی وانسانی که اپوزیسیون باید جواب گوی آن باشد ! ابوالفضل محققی

Image removed.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
ایرانگلوبال

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید