رفتن به محتوای اصلی

بازداشت تتلو را محكومً مي كنيم و خواهان آزادي او هستيم

بازداشت تتلو را محكومً مي كنيم و خواهان آزادي او هستيم

 

مرکز رسانه قوه قضائیه صدور قرار وثیقه برای امیر تتلو را رد کرده است.

قوه قضائیه گفته است: «روزگذشته ادعایی در فضای مجازی منتشر شد که عنوان می‌کرد با برخی اعضای خانواده امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلوتماس گرفته شده و عنوان شده است احتمال صدور قرار وثیقه برای او وجود دارد.»

رسانه‌های ایران به نقل از قوه قضائیه گفته‌اند تحقیقات در مورد امیر تتلو «در جریان است.»

امیر تتلو در اواسط آذر ماه توسط پلیس ترکیه به ایران تحویل داده شد.

از جمله اتهام‌های او «گسترش فساد و فحشا» عنوان شده است.

شایان ذکر است که ازادیخواهان ایران  قبل از اخراج تتلو  توسط پلیس ترکیه هشدار داده بودند  که او به محض ورود به ایران بازداشت خواهد شد و جمهوری اسلامی صلاحیت بررسی پرونده حقوقی تتلو را ندارند . 

صدای آمریکا - رسانه‌ها در ایران انتشار خبر صدور قرار وثیقه برای «امیر تتلو» که در فضای مجازی منتشر شده بود را تکذیب کردند.

خبرگزاری «ایلنا» در همین رابطه نوشت «روز گذشته ادعایی در فضای مجازی منتشر شد که عنوان می‌کرد با برخی اعضای خانواده امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو تماس گرفته شده و عنوان شده است احتمال صدور قرار وثیقه برای او وجود دارد.»

برهمین اساس اعلام شده است که نتیجه پیگیری از روند تحقیقات پرونده تتلو نشان می‌دهد «ادعای صدور قرار وثیقه» احتمالی برای او کذب است.

در ادامه حاشیه‌های پرونده امیر تتلو، خبرگزاری «رکنا» نیز در گزارشی نوشت شنیده‌ها حکایت از این دارد که دو نفر از شاکیان تتلو خانواده ۲ دختر ایرانی هستند که «در ترکیه با تشویق و ترغیب تتلو اقدام به خودکشی کرده‌اند.»ه است.

 

در حال حاضر تتلو در بازداشت به سر می‌برد و پرونده او به ادعای رسانه‌های رسمی در ایران با اتهام «گسترش و ترویج فساد و فحشا» در دادسرای امنیت در حال رسیدگی است

امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» ۱۵ آذرماه توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان تحویل ایران شد و با دستور قضایی بازداشت و پس از انجام کارهای اداری به تهران منتقل شد.

خبرگزاری صدا و سیما یکی از مهمترین اقدامات «تتلو» را «گسترش فساد و فحشا» و فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول اعلام کرده بود.

با گذشت نزدیک به سه هفته از بازداشت تتلو هنوز مشخص نیست که آیا او در بازداشت به مشاوره حقوقی و وکیل منتخب خود دسترسی دارد یا خیر. مقامات قضایی نیز هنوز اتهامات مطرح علیه این خواننده ایرانی را به طور رسمی اعلام نکرد

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید