رفتن به محتوای اصلی

شورای صنفی فرهنگیان: سها اعتمادی دختر دانش‌آموز ۱۲ ساله با شلیک پلیس کشته شد

شورای صنفی فرهنگیان: سها اعتمادی دختر دانش‌آموز ۱۲ ساله با شلیک پلیس کشته شد

فرمانده کل نیروی انتظامی ایران خبر کشته‌شدن دختر اهل بستک هرمزگان با شلیک ماموران پلیس را تایید کرد و گفت دستور ویژه‌ای برای رسیدگی صادر شده است.

همزمان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران منابع موثقی تایید کرده‌اند که یکشنبه شب، در جریان «تیراندازی بی‌ضابطه ماموران نیروی انتظامی» به خانواده‌ای در یک خودرو در جاده لامرد بستک «سها اعتمادی دختر دانش‌آموز ۱۲ ساله» کشته شده است.

رسانه‌های حکومتی امروز گزارش دادند حسین اشتری، فرمانده کل نیروی انتظامی ایران، در پیامی دستور ویژه ‌برای رسیدگی به این پرونده صادر کرده است.

او در پیام خود نوشته «ضمن تسلیت به خانواده محترم مرحومه»، بازرسی کل فراجا را مامور رسیدگی به این پرونده کرده است.

او در این پیام بدون نام برده از فرد کشته‌شده تایید کرده «فوت دختر خانم اهل بستک دیروز در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز خودرو مشکوک در شهرستان بستک استان هرمزگان رخ داد.»

فرمانده کل انتظامی کشور گفته «در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد».

بازتاب خبر در رسانه‌های داخلی

مهرداد مشوق، جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان در توضیح کشته‌شدن این دختر ۱۲ ساله گفته بود «ماموران انتظامی به ظن حمل مواد مخدر به خودرو پژو مشکوک می‌شوند، دستور توقف می‌دهند.»

او گفته «در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفت» و در نهایت بی‌توجهی راننده به فرمان پلیس را از عوامل اصلی این اتفاق بر شمرده است.

در همین رابطه احمد جباری، نماینده هرمزگان در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته بود حادثه روز گذشته برای یک خانواده اهل بستک در جاده بستک - لاور میستان و فوت یک دختر ۱۲ ساله در جریان تیراندازی پلیس به خودروی حامل یک خانواده در این محور مایه ناراحتی و اندوه فراوان مردم این شهرستان شده است.

خبرکزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) هم در تیتر این خبر از کشته شدن حامل مواد مخدر یاد کرده بود و به سن و جنسیت این فرد اشاره‌ای کرده باشد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
بی بی سی

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید