رفتن به محتوای اصلی

طلب مشروعیت مفلسانه از حلقه فتنه گران!

طلب مشروعیت مفلسانه از حلقه فتنه گران!

کیهان شریعتمداری کورسوی امید برای نجات وضعیت شکننده خامنه ای را به هر امام زاده ای متصل کرده است. این روزها که خامنه ای  در میان آغاز طوفان های گوناگون ساختاری نظام گرفتار آمده هست ،شاید هرامامزاده ی هرچند بی اهمیت برای او معجزه می آفریند!

نمی توان از احمدی نژاد ویارانش ایراد گرفته مگر آنکه قبلا از حامیان او در به قدرت رساندش نقادی شده باشد!این موضوع بر همگان آشکار شده است که عامل قدرت گیری احمدی نژاد ویارانش شخص ولی فقیه بوده است و اگر احمدی نژاد ایران را به زمین سوخته تبدیل نموده هست ،نخست سید علی خامنه ای مسئول همه فجایع و بدبختی می باشد.چرا که شخص رهبر ـ احمدی نژاد را ضمانت کرده است و اینک که احمدی نژاد از پرداخت بدهکاری های خود که در قاموس وعده های دورغین به مردم تبلور یافته بود ،عاجز مانده است ـ پس مردم باید به سراغ ضامن او بروند!

احمد توکلی: در عقل وزرای دولت احمدی نژاد بايد شک کرد!

 

حواریون خامنه ای همچون خواجگان دربار شاه سلطان حسین صفوی ،کاسه گدائی بدست گرفته اند تا از هرکس به اندازه توانش تائیدیه ای برای مشروعیت ولایت او حواله نمایند.

عصر چاپلوسی و ندامت گوئی در پیشگاه امام معصوم و بی گناه به نام خامنه ای !؟ به اوج خود رسیده است!

اگر مشائی فتنه گر هست اما مشاور ارشد او بهمن شريف زاده مصلح هست چون ولایت خامنه ای را تائید کرده است.

در دورانی که نظام اسلامی که تحت رهبری خامنه ای به افول خود رسیده است ، همچنان برای حفظ زعامت پوشالی او به هر مترصدی متوسل شده اند تااز ریزش هواداران او جلو گیری نمایند!

احمدی نژاد بعنوان بازوی اصلی خامنه ای در صحنه قدرت گیری انتخابات ریاست جمهوری سال 88  که این روزها به اوج گنداب رسیده است و هیچ گریز گاهی برای خلاصی از او جزء تا پایان دوره ریاست خفت با ر او  نمانده است!

کار خامنه ای به جائی رسیده است که برای کسب مشروعیت خود ،دست به دامن حلقه اسفندیار رحیم مشائی شده است!

کیهان شریعتمداری با مشائی به دشمنی برخاسته است اما برای گرفتن مشروعیت خامنه ای باید از مشاور مشائی یعنی بهمن شريف زاده استمداد بطلبد!

ببینید کار نظام به رهبری خامنه ای به کجا رسیده است که مشاور مشائی به داد ولایت مداری پوچ او فراخوانده شده است!

هشدار حامیان خامنه‌ای درباره وقوع فتنه‌ای بزرگ

http://www.digarban.com/node/10426

 

این روزها انتقادها تا درون بیت رهبری نفوذ کرده است. همه نیروهای سیاسی وفادار به حقوق واقعی مردم ،عمود نظام یعنی ولی فقیه را مسئول بیشتر تبهکاری ها ،اختلاس مالی ،بیکاری  و همه ناهنجاری های اجتماعی می دانند .این بار زمزمه های بی لیاقتی رهبر از درون مجلس خبرگان به گوش خامنه ای رسیده است!

مشاور مشايي: حكم رهبر را بايد روي چشم گذاشت و اجرا كرد .سه شنبه 12  دی  1391 – شماره 20396

«دولت، مجلس و قوه قضائيه سه بازوي ولي فقيه است و دولت بايد تابع ولي فقيه باشد».
بهمن شريف زاده از حاميان خاص دولت و مشايي با بيان مطلب فوق به خبرگزاري آريا گفته است: ارتباط دولت با ولايت فقيه مي تواند ارتباط متابعت باشد كه بايد اين گونه باشد، يعني دولت بايد تابع ولي فقيه باشد كه ما از آن به عنوان ولايت پذيري نام مي بريم. رياست جمهور بازوي ولي فقيه است و بازو بايد از صاحب بازو تبعيت كند.

http://www.kayhannews.ir/911012/2.htm#other209

 

این در حالیست که قانون اساسی جمهوری اسلامی همه اختیارات اداره کشور را چه در عرصه اجرائیه،قضائیه و مقننه در اختیار ولی فقیه که نائب امام زمان و لابد معصوم می باشد قرار داده است و نظارت بر رهبر  جائی از اعراب ندارد!

خطاب خامنه‌ای به مجلس خبرگان به روایت عباس نبوی:

اجازه نمی‌دهم خبرگان در کارهای من دخالت کند.

http://yalasarat.com/vdcae6nu.49n6y15kk4.html

 

در همینجا با اذعان داشت که تفسیر سید علی خامنه ای از قانون اساسی که ولایت فقیه از ارکان اصلی آن ،کاملا درست می باشد که گفته است:  مساله اصلي در ولايت فقيه تبعيت از حکم ولي است»

از جمله نواقص قانون اساسی جمهوری اسلامی در این نهفته شده هست که  مجلس خبرگان برای خود حق نظارت بر رهبری را یک امر مسلم می داند و از جانب دیگر شورای نگهبان به صیانت قانون اساسی می پردازد اما سوئی دیگر رئیس  جمهور  نیز که از قدرتی بر خوردار نیست ، از حقوق نظارت بر همه امور برخوردار می باشد!

«محمود احمدی‌نژاد نظارت بر حسن اجرای قانون اساسی را از وظایف خود دانست و گفت رئیس جمهور باید بتواند بر تمام دستگاه‌های حکومتی نظارت داشته باشد. او از تشکیل هیئتی برصیانت قانون اساسی سخن گفت».

 

 

واقعیت بسیار دردناک در این تراژی تاریخی نهفته هست که سی وچهار سال پیش نطفه بحران سیاسی حکومت در ایران با تصویب قانون اساسی در سال 1358 بسته شد وتا به امروز ادامه دارد! همه آن نیروهائی که آنروز قانون اساسی جمهوری اسلامی را با اشتیاق بی نظیری به تصویب رساندند،بیشتر آنها یا فوت شده اند ویا از حکومت کنار گذاشته شده اند و یا در حصر ، زندان و تبعید بسر می برند و تازه به خطای خود پر برده اند!

درواقع خامنه ای ادامه دهنده راه خمینی در همه عرصه های حکومت مداری می باشد و جای هیچ انتقادی به وی وجود ندارد!اگر در حوزه حکومت مداری ، انتقادی می توان کرد باید به بنیان گذار جمهوری اسلامی ارجاع داد که با کاریسمای که از انقلاب اسلامی بدست آورده بود، توانست تا اصول کتاب حکومت اسلامی را که در نجف به تحریر در آورده بود ،بالاخره به اجراء در آورد!منتقدین کنونی خامنه ای دائما به درستی شیوه تفکر خمینی استناد می کنند تا شاید استدال هایشان مشروعیت بیابد ،اما از آنجائیکه همه ریشه های ناقض وناقص از دوره خمینی کج نهاده شدهاست. پس خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج!

 

تذكر آیت الله العظمی خمینی (ره) به آیت الله خامنه ای در مورد حدود اختیارات ولی فقیه و سیر مراحل آن!

http://www.akbaralami.ir/public/ContentBody.aspx?ContentID=3283

 

 این روزهاخامنه ائی شمشیر را از رو بسته است و پیروز مندانه به همه نیروها خط ونشان می کشد. سید علی خامنه ای در پاسخ به گروه های مختلف سیاسی که نارضایتی خود را از برگزاری وثبت نام و رد صلاحیت ها از جانب شورای نگهبان ابراز می داشتند، چنین پاسخ گفت: مرزهای خود را با دشمن و مزدوران دشمن مشخص کنید. خامنه ای در ادامه گفت: "نظام اسلامی همواره بر برگزاری انتخابات اصرار دارد و حتی در  سه سال قبل که عده ای با راه انداختن یک نمایش و بازی قصد تعطیلی انتخابات را داشتند، با لطف خداوند و ایستادگی مردم نتوانستند انتخابات را تعطیل کنند." ودر ادامه در پاسخ  به پیام جرج بوش رئیس جمهور سابق امریکا که گفته بود"از دموکرات ها و اصلاح طلبان از بیروت تا بغداد و از دمشق تا تهران" حمایت می کند. خامنه ائی در این رابطه گفت "حمایت آمریکا از هر دسته ای در ایران یک ننگ است."

زیبا کلام مطرح کرد:

قابلیت مشایی برای جذب ۳۰ درصد از رای اصلاح‌طلبان/ سه گزینه احمدی نژاد

 

http://www.aftabnews.ir/vdcezw8zojh8vpi.b9bj.html

 

 

همه مانورهای سیاسی که رژیم اسلامی از خود نشان داده ، کم کم برای بعضی از نیروهای سیاسی مخالف اثر بخش بوده و آنها را متقاعد کرده است که در راستای حفظ تمامیت ارضی ایران ، پس رژیم اسلامی تا کنون حکومت مطلوبی بوده است. پس از نظر این دسته، نیروهای سیاسی ایران برای آن که کشورشان به عراق مبدل نگردد، بهتر است حکومت اسلامی را حمایت کنند تا آنها همچنان با مکاری و قداری براریکه قدرت بمانند تا تمامیت ارضی ایران به شیوه آغا محمد خان قاجار حفظ گردد.

سی وچهار سال از عمر رژیم اسلامی می گذرد ودرین سه دهه گذشته ،حکومت اسلامی همواره توانسته است برای خود آلترناتیو و چهرهای نجاتبخش در میان مردم بسازد!در همین راستا بخشی از اپوزیسیون بی برنامه ـ همیشه بدنبال آلترناتیوهای انتزاعی و مصنوعی رژیم دویده است!اپوزیسیونی که تاکنون به مسائل اساسی ایران به شکل واکنشی برخورد نموده است و از خود هیچ جایگزینی نداشته است. رژیم اسلامی اخیر برای جلب بخشی از مخالفت های مردم بسوی خود ،تضاد های مصنوعی را با اسفندیار رحیم مشائی براه انداخته است تا در آینده ای نزدیک اورا به مقام ریاست جمهوری نظام اسلامی برساند! برای نمونه به غوغاگری ها و جنگ زرگری زیر توسط کیهان تهران دقت نمائید!؟« رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما اصلا آقای مشایی را قبول نداریم که بخواهیم با او ملاقات بکنیم.

آیت الله محمد یزدی درباره این سؤال که آیا آقای مشایی درخواست ملاقاتی با شما داشته، گفت: ما اصلا آقای مشایی را قبول نداریم که درخواست ملاقات بکند و در این جهت آقای احمدی نژاد درخواست کرده اند که بگذارید آقای مشایی بیاید و حرف هایش را شما بشنوید و آقای جنتی همان جا گفت یعنی به ما تهمت ملاقات با فلانی بخورد؟ آقای مشایی این قدر پیش ما مردود است که حاضر نیستیم با وی ملاقات کنیم و در این جهت، خودش برای ملاقات درخواستی نداشته.« روزنامه کیهان .. یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۹- شماره ۱۹۷۶۰« رحیم مشائی نیز در این کارزار بی کار نمانده است واز حالا برای مقام ریاست جمهوری خود سایت اینترنتی راه انداخته است که بسیار پر سر و صداست!
تبار شناسی سخنان اسفندیار رحیم مشایی؛ آیا او شعوبی است؟
http://alef.ir/1388/content/view/79774
همه بخوبی به یاد داریم که حکومت اسلامی در مقطع سال ۱۳۷۶ خورشیدی پس از چهره سازی و قهرمان سازی یکباره از محمد خاتمی و پس از پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ،خامنه ای پیروزی خاتمی را بسرعت ظفرمندی اسلامی و نظام اعلام نمود!
اصلاح طلبان در تمام هشت سال ریاست جمهوری ـ دست ازپا خطا نکردند تا ولی فقیه از آنها آزرده نگردد.تا به امروز نیز اصلاح طلبان چشم امیدی به بازگشت قدرت دارند و در همین راستا خامنه ای نیزاز آنها بعنوان نیروهای حفظ نظام ،نه برانداز یاد می کند!
برای حفظ نظام، رژیم مکار و قدار
حتی کاباره ها را هم باز می گشاید!

این روزها خامنه ای برای حفظ حکومت خویش به هر ترفندی روی آورده هست چون گارانتی امام زمان عج الله فرجه تعالی !؟ به پایان رسیده است!مسئولان تبلیغاتی حکومت اسلامی قبلا همیشه تاکید می کردند که ولی فقیه در پناه امام زمام استوار خواهد ماند اما این روزها از مردم تقاضای حمایت از خامنه ای را مبنای حفظ نظام قرار داده اند!

علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه:

امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی بستگی به مردم دارد

۱۲ دی ۱۳۹۱

 

علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه با اعلام اینکه امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی «بستگی به مردم» دارد گفت «دشمنان» قصد دارند با فشار‌های اقتصادی به علی خامنه‌ای «جام زهر» بدهند.

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید