رفتن به محتوای اصلی

اوت 2019

تحمیل باخت (ضیاء مصباح )


«سعید ملا ئی» جودو کارحرفه ای با عمل کرد خوددر صحنه کارزار ورزشی بین المللی بگفته رئیس فدراسیون متاثر از فشاربه خانواه اش چنانکه همگان دیدند تن به باخت داد .
اقدام نا خواسته تحمیل شده به این ورزشکار مطرح در سطح جهانی و نهایتا پناهند گی او به آلمان و قرار گرفتن در تیم پناهندگان در مسابقات المپیک ...
مورد دقت این یادداشت کوتاه میباشد آنهم در میان اینهمه خبر

اکنون رهبر دیوانه در واشینگتن نشسته، نه تهران!

تاریخ خاورمیانه برای ما غربی‌ها نامهربان بوده است. درست زمانی‌که فکر می‌کردیم ما آدم خوب‌ها هستیم و ایرانی‌ها آدم بدها، احتمال نه چندان امیدبخش و شبح‌گونه دیداری بین ترامپ و روحانی مطرح می‌شود که به ما یادآوری کند که دیوانه آن کسی است که در واشنگتن نشسته و رهبر عاقل که قرار است با او صحبت کند، رئیس جمهور ایران است. تمامی این الم شنگه‌ها - مانند جنگ «قریب الوقوع» بین ایران و ایالات متحده - بدون شک خیالبافی است. در این مورد بیشتر خواهم گفت.

حزب چپ سوئد نماینده ایرانی‌تبار خود را اخراج کرد

نماینده ایرانی‌تبار پارلمان سوئد به دلیل اظهارات اسلام‌هراسانه از حزب چپ این کشور اخراج شد.

مقامات حزب چپ سوئد اعلام کردند که «آمنه کاکاباوه»، نماینده ایرانی‌تبار پارلمان را به دلیل اظهارات "نژادپرستانه و اسلام‌ستیزانه" از این حزب اخراج کرده‌اند.

آرون اتزلر، دبیرکل حزب چپ سوئد در نشست خبری درباره اخراج کاکاباوه گفت: به دلیل اینکه اظهارات اسلام‌‌ستیزانه کاکاباوه آسیب زیادی به سیاست‌های حزب وارد کرده، تصمیم به اخراج وی گرفتیم.