رفتن به محتوای اصلی

ژوئن 2019

از مرگ بر امریکا تا جنگ با امریکا!

مخربترین مساله برای یک کشور در انستکه حکومتی در ان با هر انگیزه و نیتی رسالتی جهانی برای خود جهت تغییر دنیا قایل گردد. رسالتی که جمهوری اسلامی، از بدو تاسیس خود انرا پیشه خود ساخته و وظیفه " رهایی از استکبار جهانی" که سرکرده انرا "امریکای جهانخوار" و نماد منطقه ایی انرا اسراییل و "وابستگان" انرا کشورهای عربی و بویژه عربستان سعودی می پندارد در سرلوحه تمامی سیاست های خود قرار داده و رژیم خود را در مبارزه دایمی با این "دشمنان" می پندارد!

در کنار کیس نازنین زاغری باید صدای زنان خاموش هم شنیده شود

انسانیت ریشه عمیق خود را از زنان گرفته شاید این بزرگ ترین اشتباه باشد اگر فکر کنیم با محدود کردن و در انزوا قرار دادن ریشه ها شاخه ها به رشد خود ادامه می‌دهند ،اما هر اندازه که ریشه ها ‌پژمرده و ضعیف و ناتوان شوند شاخه ها نیز از دست می روند .

نقد نگاه عوامانه به زمان شاه و علل انقلاب گهربار اسلامي

قدر مسلم اين است که نوشتن صورتحساب انقلاب اسلامي به پاي يک بازيگر از اين مجموعه، منصفانه نخواهد بود. ورود به پروسه بازي با افکار عمومي و شکل دهي افکار عمومي بر اساس اين و آن عکس انتخابي (مثبت يا منفي) از يک دوره طولاني از تاريخ معاصر ايران، کاري بجز وارد کردن سياست و سرنوشت آينده مردمان اين کشور به مجاري احساسي و خارج از حيطه نقد و عقلانيت نيست. هر اندازه که داشتن احساس نوستالژيک نسبت به گذشته امري انساني است، وارد کردن سياست مرتبط با سرنوشت مليونها انسان به دنياي احساسي، امري مذموم و غيراخلاقي.