رفتن به محتوای اصلی

اکتبر 2016

ناسیونالیست های ضد کمونیست آذربایجان، سرکوبگران آزادیخواهان

تمایلات و احساسات ضد کمونیستی در بین بخش هائی از ملی گرایان آذربایجانی، بسیار شدید است. چنین افراد ضد دموکراتیک و ضد کمونیستی اگر روزی دری به تخته ای بخورد و قدرت سیاسی را در دست بگیرند، در حق کمونیست های آذربایجان همان اعمال سرکوبگرانه ای را انجام خواهند داد که در طول 90 سال گذشته، رژیم های آزادیکش سلطنتی و اسلامی در برخورد به کمونیست ها و آزادیخواهان سرتاسرایران، انجام داده اند ...

دادستان شیراز: عوامل برگزارکننده مراسم بزرگداشت کوروش در پاسارگاد بازداشت شدند

دادستانی شیراز، مرکز استان فارس، از دستگیری "عوامل اصلی تجمع" روز جمعه ۲۸ اکتبر/۷ آبان، همزمان با روز بزرگداشت کوروش در پاسارگاد خبر داد. کوروش کبیر، بنیانگذار سلسله پادشاهی هخامنشی است. چند سالی است که برخی از گروه‌ها و افراد ملی‌گرا، روز هفتم آبان را بعنوان روز بزرگداشت کوروش کبیر برگزیده‌اند. این روز در تقویم رسمی ایران جای ندارد و از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران نیز به رسمیت شناخته نمی‌شود.

احتمال از سرگیری ترورهای خارج از کشور

جانشین سپاه پاسدارن با اشاره به از سرگیری مبارزات مسلحانه حزب دمکرات کردستان ایران و وقوع درگیری های متعدد میان نیروهای این حزب و سپاه پاسداران در شهرهای کردستان ظرف ماههای گذشته هشدار داد که در صورت ادامه این درگیری ها جمهوری اسلامی هیچ محدودیت و خط قرمز جهانی را برای تعقیب آنان در هر کجای دنیا به رسمیت نمی شناسد و آنان را در هر نقطه ای از جهان که باشند از میان خواهد برد.

ترور و امپریالیسم در آسیا

تحقق همکاری، و بویژه همکاری امنیتی بین ترکیه، ایران، عراق، سوریه، لبنان و آذربایجان، تنها سیاستی است که می تواند ریشه ترور را از این جغرافیا بطور قطعی ریشه کن کند....رهبر داعش "ابوبکر البغدادی"، بین سالهای 2009- 2005 در یکی از اردوگاههای آمریکا در جنوب عراق "زندانی" بوده است. بعلاوه، در سالهای بعد، عکس های وی با سناتور سابق آمریکایی "مک کین" MC Cain در یک آلبوم عکس وجود دارد

بزرگداشت کوروش و همسوئی عناصری از "اپوزیسیون" با فاشیسم حکومتی

عناصر اپوزیسیونی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، و هرگاه از کنار قبر اسلامگرائی عبور کنند، به احترام کلاه از سر بر می دارند تا به "مقدسات مردم" توهین نشود؛ تاب تحمل رژه فرزندان ایران در کنار آرامگاه کوروش بزرگ و احترام به او را ندارند. اعتراض مردمی به هویت سیاسی، تاریخی و فرهنگی حکومت اسلامی، توهین به اعراب و نژادپرستی وانمود میشود، تا این حقیقت انکار گردد که اسلام ایدئولوژی سیاسی، فرهنگی و دینی جهان گشایانه عربی بوده و هست، و هیچ ربطی به منش، فرهنگ، تاریخ، منافع و مصالح ما ندارد!

عکس کورش در ستاره مریخ

با فرا رسیدن زاد روز کورش , ما شاهد سیلی از زائران ایرانیان به طرف کعبه پاسارگاد هستیم. بدون اینکه بدانیم در این معبد با که استیل یونانی ساخته شده است چه کسی آسوده خوابیده است , کور کورانه با مشت های گره کرده شعار های نژاد پرستی را فریاد می زنیم که با فریاد های " خمینی عزیزم , بگو که خون بریزم" تفاوت چندانی ندارد.