رفتن به محتوای اصلی

آوریل 2016

لزوم حمایت قاطعانه از عظیم زاده و عبدی برای خنثی سازی حربه " اقدام علیه امنیت ملی" رژیم

افزایش دستمزدها به حدی که تأمین کننده ی هزینه های یک زندگی انسانی و شرافتمندانه برای همه بخشهای شاغل طبقه کارگر باشد، پرداخت بیمه ی بیکاری به همه ی بیکاران جامعه اعم از زن و مرد، پرداخت به موقع حقوق ها، لغو قراردادهای موقت، سفید امضاء و رسمی شدن استخدام معلمین حق التدریسی و پیمانی که شاخص ترین فعالیتهای این دو رهبر زندانی است، از سوی رژیم جمهوری اسلامی "اقدام علیه امنیت ملی" شمرده می شود!

۳۵ درصد جمعیت کشور تحت تاثیر خشکسالی قرار دارند

شاهرخ فاتح رییس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی: ۳۵ درصد جمعیت کشور تحت تاثیر خشکسالی قرار دارند.از ابتدای سال آبی ۹۴ تا پایان فروردین، ۴۳ درصد مساحت کل کشور تحت تاثیر خشکسالی خفیف، ۲۲ درصد خشکسالی متوسط و ۱۸ درصد خشکسالی شدید است.

نتایج رسمی دور دوم انتخابات مجلس


شمارش آرا دور دوم انتخابات مجلس دهم در بسیاری از حوزه‌ها تمام شده و گزارش‌ها حاکی از آن است که تعداد بیشتری از کاندیداهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان وارد مجلس شده‌اند. با پیروزی چندین کاندیدای زن، مجلس دهم شاهد بیشترین حضور زنان نماینده خواهد بود.

عفو بین الملل: یوسف سیلاوی شهروند عرب ایرانی را ازاد کنید

مونا سيلاوى مى گويد كه " پس از بازداشت يوسف سيلاوى، در سال 2009 ماموران اطلاعات يكى از دوستان وى را نيز دستگير کردند و او را بشدت مورد ضرب و شتم و بازجويى قرار دادند و خواستار اطلاعاتى در خصوص ارتباط وى با يوسف سيلاوى بودند".

عفو بين الملل خواستار مشخص شدن سرنوشت يوسف سيلاوى، شهروند عرب اهوازى شد

عفو بین‌الملل در فراخوان فوری خود خواسته است که با نوشتن نامه به مقامات ارشد حكومت ايران، به زبان‌های انگلیسی، فارسی، عربی، فرانسوی، اسپانیایی یا زبانی که به آن تکلم می‌کنید از مقامات ایرانی بخواهید که: "در جهت مشخص شدن

اعدام فله ایی در انتظار 30 زندانی اهل سنت

گزارش‌ها حاکی از آن است که ١٩ ماه شکنجه، ظاهراً برای وادار کردن آن‌ها به امضای اعتراف علیه‌ خود بوده‌ است. شکنجه‌های این زندانیان در نوع خود کم‌سابقه و‌ گاه تنها از روی تنفر انجام شده است. تشنه نگاه داشتن به مدت چند روز و

30 زندانی اهل سنت ایران در خطر اعدام

در اين گزارش آمده است كه این زندانیان از حقوق اولیه و معمول دیگر گروه‌های زندانی، محروم بوده و با توجه به باورهای مذهبی و عقیدتی خاصی که دارند، موارد متعدد جلوگیری از انجام اعمال و فرایض دینی درباره آنها گزارش شده است.