رفتن به محتوای اصلی

ژانویه 2016

نامه 320 کنشگر سیاسی و مدنی به سازمان ملل درباره سعید زینالی

سعید زینالی در سال 1378 از سوی مأموران امنیتی رژیم جمهوری اسلامی دستگیر شد و پس از آن دیگر اثری از او به دست نیامد....خانواده ی سعيد زينالى به جاى گرفتن پاسخى روشن، بارها و بارها تهديد، بازجويى و حتی چندين بار زندانى شده اند تا از پيگيرى اين پرونده چشم بپوشند

به سردار سپاه!

تو تا امروز جز خرابکاری در کار دولت، جز زیاده خواهی و جز به بازی گرفتن منافع و امنیت ملی، چه جوابی داده ای؟ حالا هم که با به ابتذال کشاندن انتخابات، آخرین بقایای جمهوریت نظام را در پیش پای منافع حقیر باندیت و مطامع مشتی ملای نادان و عقب‌مانده قربانی می کنی! و همه این کار ها را می‌کنی که چه بشود؟ که روزی مثلاً امپراتور ایران بشوی؟ زهی خیال باطل برادر! این لقمه برای دهنت زیادی گنده است و تو پیش از قورت دادنش خودت را و نظام نامقدست را به نابودی می کشانی!

اقدامات تحریک امیز سیدعلی خامنه ای

روحانیت شیعه با داغ نگه داشتن فضای غرب ستیزی و امریکاستیزی می تواند نیروهای عقب مانده سیاسی، اجتماعی را در صحنه حفظ کند و در سایه فضای امنیتی - نظامی به غارت و چپاولگری های 37 ساله خود ادامه دهد. ایرانیان نه سودای برقراری حکومت اسلامی در جهان را دارند و نه خواهان کینه توزی و جنگ با ملل دیگر هستند. چرا که متجاوزی خبیث تر و بیرحم تر از حکومت اسلامی نمی شناسند! حکومتی که هدفش مبارزه ریشه ای با آئین، تاریخ، فرهنگ ایران و نیز هزینه سرمایه مادی و معنوی کشور در راه اسلام و اسلامگرایان است.

فداییان درماورای غبار زمان

نکته ی دیگری که قابل ذکر است این است که جنبش فدایی قبل از سال 57 در میان اقشار اجتماعی مختلف از جمله بین زحمتکشان و اقشار میانی جامعه پایگاه داشت. و هنگام انقلاب با رفع مانع دیکتاتوری قدرتمندتر شد.
ترکیب افراد گروه ارومیه که در زیر آمده پایگاه اجتماعی آنرا بخوبی نشان می دهد.

نصیبینی‌ها: در مقابل نوه‌های چنگیزخان سرتعظیم فرود نمی‌آوریم

در نصیبین 7 بار حکومت نظامی از سوی دولت ترکیه اعلام شد و هر هفت بار ما خانه و خاشانه خود را ترک نگفتیم. بگذار اردوغان و تبهکاران او بخوبی بدانند که اینجا نصیبین مقاومت‌گر است. اینجا ایالت بوتان است. مردم بوتان تا به آخر مقاومت خواهند کرد. هزینه آن هرچه باشد, مقاومت می‌کنیم. سوگند یاد می‌کنیم که سرتعظیم فرود نیاوریم. خطاب به تبهکاران کاخ ریاست‌جمهوری که زنان حامله را می‌کشند, می‌گویم: اردوغان می‌گفت «کوبانی سقوط می‌کند» , اما ببینید چه بر سر تبهکاران در کوبانی آمد.

مسؤولان رژیم آل‌سعود هم مانند سربازان امام زمان از زندانیان اعتراف می‌گیرند

شیعه نیوز مطلبی تحت عنوان "مسؤولان رژیم آل‌سعود این گونه از زندانیان اعتراف می‌گیرند" درج کرده است که گوئی تشریح چگونگی شکنجه ایرانیان در بیدادگاههای اسلامگرایان شیعه است. براستی اینهمه بیشرمی شگفت انگیز است؟! کسانی که 37 سال است ایران را به کهریزک تبدیل کرده اند، جنایت علیه بشریت توسط حکومت اسلامی در ایران را مجاز دانسته ولی شکنچه در عربستان سعودی را مردود می دانند؟!!!
گزارش شیعه نیوز در باره اعتراف گیری رژیم آل سعود، در واقع حکایت جنایات داعش و حکومت اسلامی در ایران هم هست.

نامه سرگشاده سازمان چریکهای فدائی خلق ایران

اما اگر برخلاف این، قصد از توسل به اسلام و تعالیم آن، سرکوب هر نوع تفکر و عقیده مخالف، به بند کشیدن اندیشه و احیای تفتیش عقاید و دستگاه‌های سرکوب، احیای شعار فقط یک حزب و خفه کردن هر ندای آزادی‌خواهی زیر پوشش دفاع از قرآن و شریعت باشد، مطمئنیم هر میهن‌پرست آزاده‌ای آن را محکوم می‌نماید و ایمان داشته باشیم که خلق هم، چون آن را وسیله‌ای در دست ارتجاع و امپریالیسم می‌بیند، با تمام قدرت بیکران خویش به افشاء و نابودی آن برخواهد خاست.

۱۰۰۰ ضربه شلاق برای مرد عربستانی به اتهام ارتباط جنسی با جاروبرقی!

دولت عربستان که در نقض حقوق جانداران شهرت جهانی دارد؛ در دفاع از حیثیت و حرمت "جارو برقی" مردی را به 1000 ضربه شلاق محکوم کرد.
پلیس ریاض پایتخت عربستان خبر از دستگیری یک شهروند عربستانی به اتهام برقراری ارتباط جنسی با جارو برقی داده است.افسران پلیس عربستان در منطقه المنصوریه یک مرد را به اتهام برقراری رابطه جنسی با جارو برقی دستگیر کرده اند،گفته میشود این مرد در هنگام این عمل توسط همسر خود مشاهده شده است.

گفت و گو با کیانوش توکلی+ عکسهای تاریخی

چند روز پیش با خانم جوانی (طرفدار نظام پادشاهی دانمارک)بحثی در مورد نقش چریک های فدایی خلق در انقلاب بهمن بود.او می گفت، شما ها هم خود را سوزاندید وهم آینده نسل های بعد را خراب کردید و این چریک ها بودند که خمینی را به قدرت رساندند و دلیل می آورد که فدایی ها ده هزار مسلح داشتند، چطورگذاشتید که خمینی قدرت بگیرد! در پاسخش گفتم ما ایرانیان بسیار عصبانی هستیم و این قابل فهم است در ادامه بهش گفتم، تعداد چریک های فدایی مسلح در مقطع قبل از انقلاب به 50 تن هم نمی رسید ولی دهها هزارهوادار هوادارکه بسیاری